rlle Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 finns det någon som kan nåt bra tips eller vet hur man klarar uppdraget sir yes sir?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 (redigerad) åk snabbt till pansarvagnen och vänta tills den stannar för att föraren skall köpa jordnötter. sno pansar saken och kör till garaget där det skall. gjorde det lite kortfattat. Redigerad 5 mars, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 blocka vägen så uppehåller du dom lite kuta sedan bara och sno den sen e de klarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Jag sköt ner han som sitter på stridsvagnen med sniper, sen blev det... ja, hur säger man.. lite problem. Men jag fixade det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 plocka bara pansarvagnen av han och kör till garaget...parkera en bil framför för att uppehålla dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 åk snabbt till pansarvagnen och vänta tills den stannar för att föraren skall köpa jordnötter. sno pansar saken och kör till garaget där det skall. gjorde det lite kortfattat. inte för å var jobbig å petig....men d är ju donuts han ska köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 jag skjöt ihjäl alla militärer sprände allt utom tanken tog den och åkte till garaget jag använde ruger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 inte för å var jobbig å petig....men d är ju donuts han ska köpa nu förstår jag inte hrm harkel... va det inte jordnötter. du måste fått en konstig skiva... eller kan du ju har läst fel hrm *host*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 nu förstår jag inte hrm harkel... va det inte jordnötter. du måste fått en konstig skiva... eller kan du ju har läst fel hrm *host*... hmm....dom säger "dounuts" iaf .... å d är ju en riktig klassiker bland poliser å sånt...så d vore ju mest logiskt dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jag tog tank fusket ock dörade de och tog tanken!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jag tog tank fusket ock dörade de och tog tanken!! Ja men det är inte kul att fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 nää jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 nää jag vet! Värför gör du det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 jag klarade det inte utan fusk :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 jag klarade det inte utan fusk :"> Jaha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Jag klara de på första försöket.....jag brydde mig inte om vakterna utan jag bara gick fram till pansarvagnen backade å körde över alla...sen åkte jag ba till garaget :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Jag klara de på första försöket.....jag brydde mig inte om vakterna utan jag bara gick fram till pansarvagnen backade å körde över alla...sen åkte jag ba till garaget :"> Det gjorde jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts