Weener Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 :'( :'( :'( Jag installerda san angeles men då hadde jag VC modden installerad så jag installerade om hela GTA3 men sedan när jag installerar det sdå har jag inte txd.img eller txd.gir eller något.Jag installerade om men jag hadde inte dom två grejerna sen heller så jag gjorde 2 fake(tog två vanliga och skrev samma namn.Det funkade att installera vc modden igen men när jag startatr så hänger det sig :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 1. Installera om GTA3 2. Öppna spelet och ladda/starta nytt spel 3. Vänta tills den har konfiguerat nåt kort 4. Gå lite med gubben, tryck på ESC och avsluta spelet 5. Nu är det fritt fram att modda! Goo luck, we say on Trash FM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Skall pröva..du är en ängel om det funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Skall pröva..du är en ängel om det funkar! funkade det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 funkade det? Också nyfiken om de funkar... Så som du sa hände för mig... en självinstaller sa: "The program can´t not open the txd.img" nånting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Du är en ängel DET FUNKADE!!! Men San Angeles modden suger bajs Vice city modden är 1000 gånger bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Du är en ängel DET FUNKADE!!! Men San Angeles modden suger bajs Vice city modden är 1000 gånger bättre. I am a angel! Look in my signature! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 I am a angel! Look in my signature! Heter de inte "I am an angel!"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Heter de inte "I am an angel!"? Jo, kanske de.. An apple An elephant? sådär nånting.. é inte så bra på engelska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Jo, kanske de.. An apple An elephant? sådär nånting.. é inte så bra på engelska.. om det nästa ord efter börjar på en konsonant (tex. a) så är det an apple, istället för a apple, testa säga apple! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 om det nästa ord efter börjar på en konsonant (tex. a) så är det an apple, istället för a apple, testa säga apple! A är en vokal och inte en konsonant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 A är en vokal och inte en konsonant. hehe apple = appel ÄPÄL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 hehe apple = appel ÄPÄL! oops, jag skrev fel jag menade att man ska testa säga a apple istället för det rätta an apple! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 om det nästa ord efter börjar på en konsonant (tex. a) så är det an apple, istället för a apple, testa säga apple! Nej nej, vokal ljud, det är ljuden som avgör omdet är A eller AN... Som typ Hour, man säger an hour och inte a hour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts