Patrik Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Har två skärmar, och när jag använder Photoshop använder jag skärm beroende på uppgift. Alla verktygsfönster (t.ex Image>Adjustments>Brightness/Contrast) poppar upp där dom senast låg. Så om jag använde Photoshop i skärm nr 1 igår så kanske popupsen hamnar där då jag hade dragit dom dit igår. Så om en popup inte syns när jag öppnar den så måste jag alltid slå på den andra skärmen och dra in den till skärmen jag jobbar med. Går det att göra så att dom alltid hamnar i den skärmen där själva Photoshop ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Om du (om du har engelska PS) går in i Window --> Workspace är du ju bara att välja valfritt så får du det lite som du vill...sämst förklaring kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Hm, det påverkar ju inte var popupsen poppar upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts