MnE Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Tjo jag och en kompis har ladda ner samp till våra gta och när vi klickar på en server och så startas gta sen kommer de upp new game load game och delete game när vi trycker new game så stängs gta av för mig och han får felrapport vad är felet? (Vi instalerade sa-mp till Gta sanandreas mappen där spelet ligger) Redigerad 15 juni, 2008 av MnE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Tjo jag och en kompis har ladda ner samp till våra gta och när vi klickar på en server och så startas gta sen kommer de upp new game load game och delete game när vi trycker new game så stängs gta av för mig och han får felrapport vad är felet? (Vi instalerade sa-mp till Gta sanandreas mappen där spelet ligger) Det ska egentligen starta spelet på engång, det ska inte stå nå New game eller nåt. Ni måste ha gjort nå fel.. Eller fel version. (Lyssna inte å mig, jag vet inget ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Eller så kör dom med den nya versionen av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts