AddZ Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) källa citydisc.ch http://img397.imageshack.us/img397/7891/gtapcmc0.png Sen är jag inte så bra på tyska men aja... Kan det vara sant? Jag vet inte och så kan man ju undra varför det står publisher TAKE 2? borde inte det vara rockstargames? Redigerad 15 juni, 2008 av AddZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 källa citydisc.ch http://img397.imageshack.us/img397/7891/gtapcmc0.png Sen är jag inte så bra på tyska men aja... Kan det vara sant? Jag vet inte och så kan man ju undra varför det står publisher TAKE 2? borde inte det vara rockstargames? Fake Spelet är inte heller på ENDAST Tyska!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddZ Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Fake Spelet är inte heller på ENDAST Tyska!!!! Mm och publisher TAKE 2 lite fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Mm och publisher TAKE 2 lite fel? Uhm, stryk det första jag skrev, tro inte på något förrän det är officiella nyheter från R*. Releasedatum noch offen!! Släppdatum är fortfarande öppet! Redigerad 15 juni, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Mm och publisher TAKE 2 lite fel? Varför skulle det vara fel? Rockstar Games är ett helägt dotterbolag till Take Two, och så vitt jag vet så har det alltid varit så att Take Two har varit "publisher" av GTA-spelen. Redigerad 15 juni, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Tråd finns Redigerad 15 juni, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Om spelet kommer till PC, vilket det nog gör. Hur kommer springsystemet att fungera. Jag är inte särskilt sugen på att trycka Crtl Upp och Ner i 5 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddZ Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Tråd finns Detta är inte samma tråd det är cdons skit vad dom tror men dom här värkar ju fått tag på ett datum som dom värkar ganska säkra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Detta är inte samma tråd det är cdons skit vad dom tror men dom här värkar ju fått tag på ett datum som dom värkar ganska säkra på Releasedatumet är inte säkert! Det står längre ner på hemsidan: Das Spiel GTA 4 für PC ist vom Publisher Take 2 noch nicht bestätigt. Releasedatum noch offen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Om spelet kommer till PC, vilket det nog gör. Hur kommer springsystemet att fungera. Jag är inte särskilt sugen på att trycka Crtl Upp och Ner i 5 minuter. Säkert likadant som på Assassin's Creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Säkert likadant som på Assassin's Creed. Det var ganska rörigt i Assassins Creed, men det funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddZ Skrivet 16 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Releasedatumet är inte säkert! Det står längre ner på hemsidan: Ja men varför ens sätta ett datum om dom inte vet om spelet kommer eller inte? Det borde ju igentligen säga att en PC version kanske är påväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Ja men varför ens sätta ett datum om dom inte vet om spelet kommer eller inte? Det borde ju igentligen säga att en PC version kanske är påväg? De tror ju att en version är påväg vilket nästan alla affärer gör, varför? $$$. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 källa citydisc.ch http://img397.imageshack.us/img397/7891/gtapcmc0.png Sen är jag inte så bra på tyska men aja... Kan det vara sant? Jag vet inte och så kan man ju undra varför det står publisher TAKE 2? borde inte det vara rockstargames? det kan visst vara enbart på tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Säkert likadant som på Assassin's Creed. Hur gör man i Assassin's Creed.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts