Gamo1 Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Hejsan, Var vid banken nyss , så jag gick in i den röda ringen och det stod att man måsta ha bankkläder så jag gick och tog på mig sånna och nu hittar jag den inte, kan nån snälla märka ut vart den ligger på en karta ? Hejsan, Var vid banken nyss , så jag gick in i den röda ringen och det stod att man måsta ha bankkläder så jag gick och tog på mig sånna och nu hittar jag den inte, kan nån snälla märka ut vart den ligger på en karta ? kom igen nu ! Det e viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vilken bank menar du nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vilken bank menar du nu ? Den som finns vid queens någonstans. Vet inte riktigt. Men det är en parkering ii samma byggning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flesh-n-Bone Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Bank? eller menar du Valet missionen där man parkerar bilar? Den e nära San Fierro Police stationen. Det finns en "pizza icon" på mappen nära den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts