päronpung Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Väntar hellre på en scene-release än tankar nån amatör-release med homemade crack. Såg nyss att nån pojkspoling vid namnet "RELOADED" tappade spelet i en buske som heter "powerbits". .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Såg nyss att nån pojkspoling vid namnet "RELOADED" tappade spelet i en buske som heter "powerbits". .. Det där är inte tillåtet y'know. Bara för att du formulerar dig annorlunda så betyder det inte att inte varenda person här förstår vad du menar. Ta det via PM istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 (redigerad) Det där är inte tillåtet y'know. Bara för att du formulerar dig annorlunda så betyder det inte att inte varenda person här förstår vad du menar. Ta det via PM istället. True dat. §3.6 - Warez Hårdare regler på warez. Läs regel §1.1 igen. All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Detta är på blodigt allvar nu. 1. All "mygling" av warez kommer numera att vara straffbart. Inget busk-snack eller pirat-snack. -- Nån admin borde ändra namnet på tråden till endast spore btw. Redigerad 3 september, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 En kompis fick spelet en dag tidigare från CDON och sa att han var i rymdåldern imorse. WHATTA. Eller han kanske skippade sömnen. Ska köra i helgen tänkte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Har spelat Spore ett tag nu, är i bygga-stad åldern. Ganska tråkigt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Kul att det hänger sig på Vista, ingen annan som har samma problem? Direkt när jag startar spelet blir det bara svart och sen kommer en "felruta" upp där Vista söker efter lösningar på problemet blablabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Installerade på lillbrorsans dator. Lite bristande grafik men gameplayen väger upp för det. Fantastiskt roligt imo! Lätt värt 3 års väntan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Tyckte att grindandet tog död på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Installerade på lillbrorsans dator. Lite bristande grafik men gameplayen väger upp för det. Fantastiskt roligt imo! Lätt värt 3 års väntan. Ord upp, riktigt roligt var det. Har dock inte kommit så överdrivet långt, snart i Tribal-Age, men spelet gillas starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Tyckte det blev tråkigt när man började bygga städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Har haft spelet sen i förrgår och befinner mig i Rymd-fasen. Spelet är rätt repetivt imo. Man kommer in en fas och gör samma sak om och om igen, för att sedan gå till nästa fas och få en ny uppgift att göra om och om igen. Men rymdfasen är anorlunda. Jag har visserligen inte kommit så långt, men det verkar inte alls vara lika repetivt. Skulle nog ge spelet 7.5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Har haft spelet sen i förrgår och befinner mig i Rymd-fasen. Spelet är rätt repetivt imo. Man kommer in en fas och gör samma sak om och om igen, för att sedan gå till nästa fas och få en ny uppgift att göra om och om igen. Men rymdfasen är anorlunda. Jag har visserligen inte kommit så långt, men det verkar inte alls vara lika repetivt. Skulle nog ge spelet 7.5/10. Håller med, rymdstadiet verkar klart mindre repetivt (spelat kanske en timme). Tribal och Civilization-stadierna var helt värdelösa IMO, väldigt tråkiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Enligt mig så är cell-fasen roligast varav rymd segast. Men spelet är ju helskönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Ord upp, riktigt roligt var det. Har dock inte kommit så överdrivet långt, snart i Tribal-Age, men spelet gillas starkt. Skitspelet hänger sig varenda gång jag kommer till Tribal-Age, attentat! Enligt mig så är cell-fasen roligast varav rymd segast. Men spelet är ju helskönt! Cellfasen är ju bara som en uppdaterad form av pacman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 (redigerad) Jag har spelat några timmar idag och jag måste säga att jag är lite besviken. Skapandet är fortfarande ganska kul men själva spelet är simpelt, lätt och repetitivt imo. Det hela känns dumbed down för att locka mainstreampubliken. Redigerad 6 september, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Jag har spelat några timmar idag och jag måste säga att jag är lite besviken. Skapandet är fortfarande ganska kul men själva spelet är simpelt, lätt och repetitivt imo. Det hela känns dumbed down för att locka mainstreampubliken. Jag håller med dig. Jag hade också hoppats att ens varelser utvecklas själva, efter "traits" och sånt man sätter i början... men häpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Hmm, prövade att spela industriell och på hard, var faktiskt rätt underhållande vid Civilisationsstadiet nu då det finns rätt mycket utmaning. Lite jobbigt att man måste be andra länder att hjälpa till eftersom inte ens tanks kan skjuta dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Startade spelet runt 14.00 idag. Körde fram tills rymdåldern så hängde sig spelet. Hade såklart inte sparat, men det fanns någon slags autosave liggandes så jag hade alla faset upplåsta och mina gubbar/hus/farkoster fanns kvar som tur var. Ska testa att köra växtätare nästa gubbe, då det antagligen inte kan vara lika lätt(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Startade spelet runt 14.00 idag. Körde fram tills rymdåldern så hängde sig spelet. Hade såklart inte sparat, men det fanns någon slags autosave liggandes så jag hade alla faset upplåsta och mina gubbar/hus/farkoster fanns kvar som tur var. Ska testa att köra växtätare nästa gubbe, då det antagligen inte kan vara lika lätt(?). Jag ska nog också testa växtätare, eftersom det var för lätt att vara köttätare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Ska testa att köra växtätare nästa gubbe, då det antagligen inte kan vara lika lätt(?). Jag ska nog också testa växtätare, eftersom det var för lätt att vara köttätare. Det är i stort sett samma, fast du äter inte upp de du dödar utan du äter ifrån träd och buskar typ. I början iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts