ZcruweN Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Spore Gameplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Spore Gameplay Irriterande tal hade han iaf - "Blablabla.. AAAH.. blablablal.. UUUHM... blablalbla... AAAM... blablalblalbal.. AAOOOM." Men det ser intressant ut, det för mina tankar till det gamla SNES-spelet E.V.O. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Irriterande tal hade han iaf - "Blablabla.. AAAH.. blablablal.. UUUHM... blablalbla... AAAM... blablalblalbal.. AAOOOM." Men det ser intressant ut, det för mina tankar till det gamla SNES-spelet E.V.O. Och E.V.O var totalt älskvärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Snart har jag fullversionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Snart har jag fullversionen. PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 PM Done. Verkar dock som man bara får 75% av delarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Done. Verkar dock som man bara får 75% av delarna. 75% är bättre än det fjuttiga man fått i demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) 75% är bättre än det fjuttiga man fått i demot. True. Gjorde en ful fågel. Redigerad 22 juni, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Done. Verkar dock som man bara får 75% av delarna. Och sen PM till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Snart har jag fullversionen. Den har jag haft sen i torsdags!!1111oneenonone Men som sagt är det ju inte 'fullversionen' utan endast 75% av det som finns med i EDITORN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Den har jag haft sen i torsdags!!1111oneenonone Men som sagt är det ju inte 'fullversionen' utan endast 75% av det som finns med i EDITORN. Vet du varför det endast är 75%? Skulle man inte få allt i fullversionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Vet du varför det endast är 75%? Skulle man inte få allt i fullversionen? Pga uuh... "tekniska" problem... Jag kan inte riktigt svara på den frågan utan att bryta mot §1.1. Jag tror det, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Snart har jag fullversionen. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOCH så kan du PM'a mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) PM Och sen PM till mig OOOOOOOOOOOOOOOOOOOCH så kan du PM'a mig Geez, ska det vara så svårt att söka själv? Redigerad 22 juni, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Done. Verkar dock som man bara får 75% av delarna. PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Done. Verkar dock som man bara får 75% av delarna. Också kan du pm'a mig också va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Men är det så svårt att söka efter "Spore" ni-vet-var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Men är det så svårt att söka efter "Spore" ni-vet-var? Precis. Men det gäller att man tar rätt också. Finns många där ute och alla funkar inte lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smiledude Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 roliga varelser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 http://www.xfire.com/video/a27b/ Pedobear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts