emo Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Jävligt rolig skapelse funkion http://img357.imageshack.us/img357/8909/creelmo06820091smlep5.jpg http://img374.imageshack.us/img374/8791/creelmo06820092smlps8.jpg Redigerad 17 juni, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Undrar vad EA kommer ha för policy angående figurer med "genitalier" och andra sexrelaterade attribut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Undrar vad EA kommer ha för policy angående figurer med "genitalier" och andra sexrelaterade attribut.. Lite kul med tanke på snacket om att ladda upp sina djur, så att andra spelare stöter på raserna i spelet. Postar några porriga varelser. http://img508.imageshack.us/img508/4426/cre06826b4esmltc6.jpg http://img152.imageshack.us/img152/9913/cre06814b3bsmlhq8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Lite kul med tanke på snacket om att ladda upp sina djur, så att andra spelare stöter på raserna i spelet. Postar några porriga varelser. Mycket... ehmm. Kreativa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ehm, kommer man kunna göra någonting annat än skapa kreatur när fullversionen kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Ehm, kommer man kunna göra någonting annat än skapa kreatur när fullversionen kommer ut? I Septemper, 28 om ja mindes rätt. =) Ser att jag inte är den ända som lägger ned lite tid på att göra "pinnen" Fuckosaurus-Rex Aka. F-Rex http://pici.se/pictures/nZZSWvUlf.jpg Fuckobug http://pici.se/pictures/DKcHXDaVs.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 I Septemper, 28 om ja mindes rätt. =) Ja, det kommer man också kunna göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Ja, det kommer man också kunna göra. Hahah, fy satan vad man kan läsa fel ibland Man ska kämpa för Kreaturens överlevnad, senare civilisera dem mer och mer. Man kommer att: Döda andra djur och äta dem, eller äta växter. Senare bygga upp en mindre civilisation en stam. Och man har en liten karta över landskapet, senare när större civilisationens tid är kommen har man en karta över hela jorden osv. Sen kommer rymd åldern när man far ut i rymden till andra planeter Redigerad 18 juni, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Det fräsiga är att det inte bara finns en av dessa coola editors. Spore kommer innehålla flera, där man på ett lika häftigt sätt kan designa saker som byggnader och fordon. Åh, vad jag längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Hahah, fy satan vad man kan läsa fel ibland Man ska kämpa för Kreaturens överlevnad, senare civilisera dem mer och mer. Man kommer att: Döda andra djur och äta dem, eller äta växter. Senare bygga upp en mindre civilisation en stam. Och man har en liten karta över landskapet, senare när större civilisationens tid är kommen har man en karta över hela jorden osv. Sen kommer rymd åldern när man far ut i rymden till andra planeter Man börjar ju i cellstadiet (om man vill) och åker omkring som en cell och ska äta mat för att växa till sig, samt akta sig för en annan sorts cell (som jag inte kommer ihåg namnet på) som vill äta upp en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Är det alltså online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Är det alltså online? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Lite kul med tanke på snacket om att ladda upp sina djur, så att andra spelare stöter på raserna i spelet. Ja, exakt. Det kommer bli en jävla massa goatse-raser och liknande. ---- Pregosaur: Redigerad 18 juni, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Är det alltså online? Passivt online eller vad man skall kalla det Man borde inte kunna spela mot andra spelare. Men om de laddar upp sina skapelser kommer man åtminstone att kunna spela mot deras skapelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Hur många kommer köpa detta när det kommer ut? Jag kommer iallafall köpa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Hur många kommer köpa detta när det kommer ut? Jag kommer iallafall köpa detta. Jag tror jag kommer köpa det, beror på vad det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 [youtube-old]rSH7iSKkpx0[/youtube-old] Inte jag som gjort, men wtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Inte jag som gjort, men wtf. HAHAHAHAHA den bästa spore skapelsen jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 19 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Undrar vad EA kommer ha för policy angående figurer med "genitalier" och andra sexrelaterade attribut.. EA kontrollerar alla varelser innan dom laddas upp till spelet. Med andra ord, hittar dom en vandrande kuk kommer dom först ta bort den, sedan banna skaparens konto på EA games. Är det alltså online? Nej. Men du kommer kunna träffa på andra spelares varelser. Och, vad man kommer kunna göra i fullversionen? Du kan skapa byggnader och fordon till dina varelser. Senare i spelet kommer du konstruera ett rymdskepp, och utforska nya planeter. (Du kan även konstruera egna planeter, och modifiera dom som redan finns.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts