GiZmo Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 http://gizgiz.nu/php/upload/Untitled-1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Min lilla sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Skitkul går att göra nästan precis vad man vill ^^ Men en sak kunde jag inte göra, och det var att göra större mage Gjorde en slags dinosaurie och en Insekt med många käftar och ben Lägger upp lite bilder sen. Längtar tills spelet blir färdigt! Var väldigt litet urval av saker här. När du formar kroppen i början (Eller mitt i om du vill) så håller du musen över de kotorna som du vill ska vara mage och scrollar med mushjulet så att kroppdelen blir större. På det viset kan man få fram en mage. Edit: Skitkul demo, har läst mycket om själva spelet och kommer lätt att skaffa det när det kommer. Hoppas bara att det är lika kul att spela som att skapa varelser. Har skapat två varelser, bilder på den lite mer seriösa varelsen kommer senare. Redigerad 15 juni, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Skitkul går att göra nästan precis vad man vill ^^ Men en sak kunde jag inte göra, och det var att göra större mage Gjorde en slags dinosaurie och en Insekt med många käftar och ben Lägger upp lite bilder sen. Längtar tills spelet blir färdigt! Var väldigt litet urval av saker här. Om 2 dagar (På tisdag) Kommer du kunna köpa hela creature editorn (Detta var bara demot, endast 25%) för cirka en hundralapp. Det kommer även komma en ny funktion både för oss som kommer fortsätta spela gratis versionen, och för dom som betalar. Nämligen funktionen att kunna dela med sig av sina varelser. (Facepunch har redan planer över att raida hela funktionen med vandrande kukar.) Och för att göra era varelser feta eller smala, så för ni musen över en ryggkota, och rullar på mushjulet. FAN EXOTIC! DU SLOG MIG! Redigerad 15 juni, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Unt helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Hittade funktionen före, men tack iallafall! http://pici.se/pictures/wdoRBHDBd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Rawr! Min dinosaurie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Här är min lilla taggorm. Assassins Creed händer FTW! Redigerad 15 juni, 2008 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 15 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Unt helikopter AHAHAHAHAHAHA!!! FYFAN! Det där gjorde min dag! Seriöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Fan vad kul det här var, det är som att sitta och designa sina egna pokemons eller något. Det kommer säkert att sälja bra. Shidiablo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Fan vad kul det här var, det är som att sitta och designa sina egna pokemons eller något. Det kommer säkert att sälja bra. Vad har dem mellan benen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vad har dem mellan benen? Cojones. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Cojones. Prova trycka på en av de röda symbolerna (vet inte riktigt vilken) i det övre högra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Hoppas han inte redan postat den, men panimalas skapelse äter det ni visar upp: (vid denna tid. :D) edit: ja den dinglar i vädret när den går <3 Redigerad 16 juni, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Min andra skapelse med "bara" 20 i attack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Hoppas han inte redan postat den, men panimalas skapelse äter det ni visar upp: (vid denna tid. :D) edit: ja den dinglar i vädret när den går <3 Posta animation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 http://img79.imageshack.us/img79/9343/crexemaa0680e473smlry3.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Har inte provat detta ännu så min fråga är: Kan man bara skapa varelser eller kan man göra nåt mera med dom när man är klar med en varelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts