n00dles Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Åh nu kommer en skitfråga: Kan man spela som Ibrahimovic i FIFA 08? Ja. Varför skulle man inte kunna det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Ja. Varför skulle man inte kunna det? Präxis? (mer förståeligt precis?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 En visuell grej jag stör mig på i Fifa 08 (det är i alla fall så på min version) är att håret på spelarna är helt fruktansvärt fult gjort, och det är bara de allra kändaste ansiktena man känner igen. Försök känna igen Isaksson utan att i förhand veta att det är han, t.e.x. Nog är det en liten skitgrej då man allt som oftast ser spelarna en bra bit ovanifrån - men det hade kryddat upp tillvaron lite i spelet med snyggare modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Nu är det så att jag aldrig kört ett FIFA spel förut (Har för mig att jag har This is football till PSX dock). Kommer 08 att vara svårt att komma in i då eller? Och det där Be a pro läget, är det bara multiplayer eller (blev förvirrad av IGN's recension)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Och det där Be a pro läget, är det bara multiplayer eller (blev förvirrad av IGN's recension)? Nej, det är singleplayer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Ok. Har fotbollshysteri just nu pga EM och känner för att köpa ett bra fotbollslir. Blir lätt FIFA 08. Vilka är de svenska kommentatorerna btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Ok. Har fotbollshysteri just nu pga EM och känner för att köpa ett bra fotbollslir. Blir lätt FIFA 08. Vilka är de svenska kommentatorerna btw? Om du verkligen är sugen på EM är ju Euro 2008 ett bättre val, men visst, FIFA 08 är ju billigare om det spelar in. Kommentatorerna är väl Glenn Hysén och Henrik Strömberg (heter han väl?). Nepp, Strömblad menar jag allt.. Redigerad 18 juni, 2008 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Är intresserad av fotboll allmänt för den delen också . Går det att ändra klockan i spelet så att en minut i spelet är en riktig minut? Vore kul att sittar i 90 minuter IRL och köra en match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Är intresserad av fotboll allmänt för den delen också . Går det att ändra klockan i spelet så att en minut i spelet är en riktig minut? Vore kul att sittar i 90 minuter IRL och köra en match. Ja det går. I alla fall i det senaste FIFA jag testade det. FIFA 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Funkar inte i PES iaf. Däremot lär det vara en sak som det säkert finns moddar som fixar, även fast jag inte har koll på det iår pga det värdelösa spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Hur realistiskt är FIFA 08? Kan spelarna göra illa sig så att de måste bäras ut med hjälp av bår tex? Sjunger svenska klacken på svenska ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Nej därimot kan du skada dom så dom får hoppa av planen mitt under matchen. Under tiden ja har spelat i allsvenskan med Djurgården så står Klacken och skriker lagets namn typ. Samma sak hände mig när ja spelade som Liverpool på hemmaplan skräck dom LIVERPOOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag har bara testat Fifa 08 till PS3, men skulle rekommendera det då det är kul som f*n Lånar även tråden lite; När jag har spelat min nästa match i Manager Mode så låser sig spelet vid 19% på "simuleringsskärmen", finns det något jag kan göra eller måste jag starta om allting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Jag har alltid hållit mig till FIFA-serien, aldrig gillat PES av någon anledning. FIFA 08 är verkligen ett grymt spel, finns hur mycket finter som helst man kan kombinera, dom har fångat arenorna riktigt bra, det ända som var dåligt var Allsvenskan, Sthlms och göteborgslagen finns inte med, eller dom "finns" med men heter något annat och har ett annat lagmärke. Utöver det så är det ett riktigt skoj spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts