SilentViper Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Nån som vill hjälpa mig med det ja bkir fan tokig snart. Jag åker och skjuter på dunkarna som kommer men ändåså klarar ja inte det. Jag har varit nära rampen men då kommer en sån där dunk och träffar mig. Här är min savefil Savefil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Att komma fram till rampen är hur lätt som helst. Gasa, luta dig framåt (helst inte fullt), undvik föremål (väldigt enkelt). Det borde inte vara något problem. Försök igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Nån som vill hjälpa mig med det ja bkir fan tokig snart. Jag åker och skjuter på dunkarna som kommer men ändåså klarar ja inte det. Jag har varit nära rampen men då kommer en sån där dunk och träffar mig. Här är min savefil Savefil Stowaway Klart Redigerad 14 juni, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts