Eyeball Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Undrar om det var en rockstar kille jag sköt på min första rankade match http://img209.imageshack.us/img209/7786/letsleepingmj9.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Undrar om det var en rockstar kille jag sköt på min första rankade match http://img209.imageshack.us/img209/7786/letsleepingmj9.th.jpg COOLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Gratz. Men... vad ska vi diskutera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Gratz. Men... vad ska vi diskutera? Ingenting typ men om jag var han skulle jag också göra en tråd om en sådan awesome grej ...Gratz Redigerad 13 juni, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Ingenting typ men om jag var han skulle jag också göra en tråd om en sådan awesome grej ...Gratz Ja... en jätteawesome grej........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Congratz pal, men det var en lite tråkig tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Men asså helt seriöst? Jag ska göra en tråd för alla Achievements jag har tagit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Du kunde tagit detta i tråden om GTA IV-acheivmentstråden. Jag vet som sagt inte om det är en Rockstaranställd eller om det räcker med en som dödat en anställd på Rockstar, eller hur det nu är. När acheivmentslistan släpptes så stog det: Let Sleeping Rockstars Lie Kill a Rockstar Developer in a ranked multiplayer match Och nu, i spelet så står det: Let Sleeping Rockstars Lie Kill a Rockstar in a ranked multiplayer match Jag har också fått acheivmenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Jag har också fått den, verkar räcka med att vara någon som redan har achievmenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 det räcker om du dödar någon som dödat någon som dödat någon rockstarsnubbe. alltså, om du dödar någon som har låst upp zombie klädsel, så får du zombie klädsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 det räcker om du dödar någon som dödat någon som dödat någon rockstarsnubbe. alltså, om du dödar någon som har låst upp zombie klädsel, så får du zombie klädsel. Jo jag antog det. Fast det är lite trist. Men annars så skulle den kanske vara lite för svårt och lite slumpartat att få acheivmenten (vilket det iof redan är). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Det är ett "virus-achievement", man får det om man tar död på någon som har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts