mR.unicoRn^ Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Ibland när jag startar vissa program så stängs dom ner och så kommer det upp ett fönster om "Visual studio debugger" och sen så måste jag starta om datorn så att programmet ska funka. Nån som vet om det går och fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Det är samma sak som att programmet inte svarar. Att den säger något om debugger är bara för att du har en debugger installerad och då skulle du kunna debugga programmet om du visste hur man gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 13 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Det är samma sak som att programmet inte svarar. Att den säger något om debugger är bara för att du har en debugger installerad och då skulle du kunna debugga programmet om du visste hur man gjorde. Det kommer upp lite då och då när program hänger sig. Men problemet ligger i att så fort det laggar till lite i något spel så kommer den där skiten upp. Hur gör jag för att få bort skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts