Lofon Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Jag tror också att dem kanske har tagit bort massa grejer för att lägga in dem i senare GTA titlar bara för att dem ska låta mäktigare och försäljningsiffrorna kommer att stiga ännu högre än IV (men det är bara en tanke från min sida) w0rd on that! Har tänkt på exakt samma sak själv, att Rockstar typ tänkt nåt i stil med "- När tredje delen i GTA4-serien släpps, så har många glömt funktionerna från San Andreas, och då kan vi återinföra dom igen i brist på nytänkande och inspiration..." Kanske var lite väl elak nu, men jag tror ni förstår hur jag tänker? Och Emo verkar ju onekligen tänkt likadant! On topic så skulle jag vilja ge GTA IV 4/5, just för att jag inte riktigt är nöjd med allt, men ju mer man spelar desto bättre blir det - dessutom får man faktiskt skylla sig själv lite, som hade så pass höga förväntningar som man faktiskt hade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 5/5 eller 9/10 för att jag fortfarande sitter och gapar när jag spelar. Staden är så snygg och så mycket detaljer att jag inte fattar hur de har lyckats. Om man hade haft fallskärm hade spelet fått 10/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts