tommy killer Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Äh, rap behöver bara en frekvens ändå You got me.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Första gången! (43,2 ) http://pici.se/thumbs/t_kptekcvuZ.gif Jag fick exakt samma resultat! Inte SÅ bra.. Jag skyller på att mina högtalare är fubar-skrot från förra millenniets slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Jag fick samma, men jag rappar inte så jag ska testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Jag fick samma, men jag rappar inte så jag ska testa igen. Höhöh, så rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts