frusen Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Det finns ett uppdrag som heter san fierro och när jag kommer till den runda röda cirkeln så ser jag filmen sen så kommer det fram Skicka Inte eller Skicka Felrapport, undrar om någon mer haft det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) Det finns ett uppdrag som heter san fierro och när jag kommer till den runda röda cirkeln så ser jag filmen sen så kommer det fram Skicka Inte eller Skicka Felrapport, undrar om någon mer haft det problemet? Menar du uppdraget "Are you going to San Fierro?"? Prövat att installera om spelet? Gör backup på din sparfil som finns i "Mina dokument\GTA SA user files" innan så slipper du börja om på nytt. Redigerad 11 juni, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flesh-n-Bone Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Det e en kännt fel som brukar ske i Windows Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frusen Skrivet 12 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Vad ska man göra om man har Vista då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Vad ska man göra om man har Vista då? Dumpa skiten och skaffa XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Dumpa skiten och skaffa XP. Bra sagt. Sen så tar du backup på dina savefiler så du har dom när du installerar XP igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Jag spelar på Vista också, med min nya dator. Jag kör utan crack och har uppdaterat till v.1.01! Det funkar fint för mig, har tagit mig till LV än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts