frusen Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag har sett att man kan ha hastighetsmätare e det någon mod eller något? Verkar cooooooooooooooooooooooooolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=551 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frusen Skrivet 10 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag ladda ner filen klicka på kmh bottom/left sen load mod sen startas GTA men sen så tar jag en helt vanlig bil och ingen hastighetsmätare e det för windows vista eller fel bil eller vad e det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag ladda ner filen klicka på kmh bottom/left sen load mod sen startas GTA men sen så tar jag en helt vanlig bil och ingen hastighetsmätare e det för windows vista eller fel bil eller vad e det? :P:P Jag tror att någon glömde att gå på svensklektionerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag ladda ner filen klicka på kmh bottom/left sen load mod sen startas GTA men sen så tar jag en helt vanlig bil och ingen hastighetsmätare e det för windows vista eller fel bil eller vad e det? Vilken version av spelet har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frusen Skrivet 11 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 2.0 version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 2.0 version. Det är nog andledningen. Antingen kan du negradera ditt Gta Sa eller pröva med Sa CamHack 1.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Downgrader hiter du HÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frusen Skrivet 11 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) Jag har laddat ner downgrader men funkar fortfarande inte Redigerad 11 juni, 2008 av frusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frusen Skrivet 12 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frusen Skrivet 12 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Jag har laddat ner downgrader men funkar fortfarande inte Kan någon hjälpa mig? ?? Spam? _________________ OT: Lite dum fråga, efter du startat programmet och Gta Sanandreas. Du tabbar väl ner och trycker på load? Annars får du väl pröva Gta Sa CamHack 1.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xKILLITx Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Spam? _________________ OT: Lite dum fråga, efter du startat programmet och Gta Sanandreas. Du tabbar väl ner och trycker på load? Annars får du väl pröva Gta Sa CamHack 1.2 va menar du med tabba (har samma problem har downgrader och windows xp sp2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 va menar du med tabba (har samma problem har downgrader och windows xp sp2) Alltså bara gå ner til skrivbordet efter du startat Gta Sanandreas och tryck på load i hastighetsmätar programmet. (Tabba ner = Alt-Tab) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts