Kallees Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Hejsan jag är lite trött idag men jag undrar om någon skulle kunna skicka Göran Persson Soundboard till mig på msn? eller ladda upp den på något sätt. Hare Fint, hälsningar Kalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Eftersom du inte skrivit någon msn här, så laddar jag upp. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-a...dpc-Persson.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Eftersom du inte skrivit någon msn här, så laddar jag upp. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-a...dpc-Persson.rar Var hittar man igentligen svenska soundboards? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Var hittar man igentligen svenska soundboards? Gewlge. Jag har har flera stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kallees Skrivet 11 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 soundboards? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) soundboards? En liten sida med inspelade repliker från en viss person. Kul att använda när man busringer. Finns Schwartsnegger tex. Redigerad 11 juni, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 En liten sida med inspelade repliker från en viss person. Kul att använda när man busringer. Finns Schwartsnegger tex. Glöm inte klassikern Leifi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) Glöm inte klassikern Leifi. Eller Fam Guy Men bäst är en med Pacino. Man börjar busringningen med "Don't fuck with med man". Kompisen "Eehh, ho aar joo?" "IM TONY MONTANA!" Redigerad 11 juni, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Sen har vi ju Gunvald Larsson. http://wazzap.se/?p=66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 [youtube-old]BxMrnlxiBtc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) Haha! "Well, I need your full name and creditcard number". "Mmm... organized crime." Redigerad 11 juni, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) Haha Använde faktiskt den där igår på MSN när jag snackade med Yukoai. Redigerad 11 juni, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 [youtube-old]IE3KdcTgrno[/youtube-old] Fortfarande bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Varför är inte den här tråden låst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Varför är inte den här tråden låst? Jag tycker den är hyfsat vettig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Jag tycker den är hyfsat vettig ändå. Sarkasmen svajar som Seattles stränder. Som satan. S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 [youtube-old]IE3KdcTgrno[/youtube-old] Fortfarande bäst. Hahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 [youtube-old]IE3KdcTgrno[/youtube-old] Fortfarande bäst. Hahaha! Asså är det en kärring eller en liten italiensk/amerikansk pojke som får damp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Hahaha! Asså är det en kärring eller en liten italiensk/amerikansk pojke som får damp? Den ena pojken nämner henne som "your mom" så det är nog ingen liten italiensk pojke, eller vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts