pontii Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Tröttnat på vissa personer? Kanske dem har skojjat / lurat dig förr? Vill du ge hämd? Då är detta för dig. Genom att be dina kompisar adda Nudge@4ever.nudge på msn så kommer det vibba/online & offline hela tiden. Ett lätt sätt att få dem att adda den adressen. Tips att säga: T.ex. om du vet att dem vill ha hjälp med något, säg att svaren får du på Nudge@4ever.nudge Eller: Be dem adda Nudge@4ever.nudge för att få gratis filmer/spel osv... Eller så kan du hitta på något själv. Snart öppnar Nudge@4ever.nudge en egen hemsida om ca. 2 timmar. Adressen blir www.Nudge4Ever.se.nu Testa att adda Nudge@4ever.nudge själv. Bara att blocka personen när du inte orkar mer. Msn: Nudge@4ever.nudge Hemsida: www.Nudge4Ever.se.nu (öppnar om 2timmar) P.s. detta är bara för skojjs skull. I den bifogade filen kan ni spara. om ni sedan går till msn (kontakter/imprterasnabbmeddelandekontakter...) och laddar upp denna bifogande fil. P.s. be kompisar göra de. 100st nudge kontakter addas då! DU MÅSTE UNZIPPA DEN Ha KUL OCH GE HÄMD nudge.zip Redigerad 9 juni, 2008 av pontii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Datorbävning. Måste prövas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Ånej, ett sånt öde skulle jag inte önska mina värsta fiender! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Har addat, men den vibbar ju ingenting. Däremot loggar den in och ut hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) addade för att testa, inget händer.. Redigerad 9 juni, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pontii Skrivet 9 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Ursäka, www.Nudge4Ever.se.nu öppnas om 20min. Där kommer alla tider finnas. Ursäka, www.Nudge4Ever.se.nu öppnas om 20min. Där kommer alla tider finnas. ÄR NU AKTIVERAD OCH UPPE http://www.nudge4ever.se.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Ja, det var roligt. Sen blev jag 12 Redigerad 9 juni, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Ursäka, www.Nudge4Ever.se.nu öppnas om 20min. Där kommer alla tider finnas. ÄR NU AKTIVERAD OCH UPPE http://www.nudge4ever.se.nu/ *klöser ut ögonen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Ursäka, www.Nudge4Ever.se.nu öppnas om 20min. Där kommer alla tider finnas. ÄR NU AKTIVERAD OCH UPPE http://www.nudge4ever.se.nu/ hahahah, så hämnas man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 hahahah, så hämnas man inte.Ne, man snor förstås dunken med HB ifrån personen i fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Jag tror nog att man kan komma på bättre sätt att hämnas på än att bara irritera dem över MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Ja, det var roligt. Sen blev jag 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Ne, man snor förstås dunken med HB ifrån personen i fråga haha, bättre än trådskaparens hämdtips iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Smart att döpa det till nudge. Inga misstankar lär väckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts