kompis Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Jag har gillat Blistabilarna i alla GTA spel. De är ju i grunden en rätt sunkig bil men fan vad skön den är att köra. Perfekt att styra, väghållningen är total, accelererar snabbt och perfekta bromsar. Dessutom kommer Blista alltid upp i lagom hastigheter, man har alltid full kontroll på bilen även när man kör så fort de går, så är det inte på de bilarna som går lite snabbare. Håller ni med om att Blista är en skön bil? Enda den kanske faller på är designen men som sagt, de är ingen lyxbil utan en enkel med fina egenskaper. Någon som vet vilken bil den ska efterlikna IRL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Den ska likna en Honda CRX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Blista Compact är skön men jag gillar Comet mer Infernus ör överskattad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Skulle jag få välja en familjebil att ha i verkligheten skulle det bli Blista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Håller med det är nästan värt att köra den istället för Turismon som står på parkeringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Skulle jag få välja en familjebil att ha i verkligheten skulle det bli Blista Emperor dontcha know! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Blista har alltid varit och kommer alltid vara min favorit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) jag älskar blistan. ulv i fårakläder. blir alltid förvånad över väghållningen och bromsarna när jag kör den. plus att den är kort i rumpan så det är lätt att smita förbi trafik i kurvor <3 livet leker när jag får köra den eller sultan rs över "heel and toe" i race/gta race. jag är sjukt trött på supercars. Redigerad 9 juni, 2008 av 7.62 hiberNative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Den stora kärleken till den kommer är begrundad i dess pålitlighet i GTAIII's uppdrag "Grand Theft Auto" om ni vet vad jag menar Det var där jag började gilla den, plus att den heter nästan likadant som byn där mina farmor och farfar bor; Billsta Redigerad 9 juni, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Blista Compact var rätt råsämst i VCS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fjordor6 Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag har alltid gillat Blista Compact Liten och smidig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Började digga den i Vice City eftersom den gick snabbt men var ändå lättkontrollerad till skillnad från Infernus etc. Har dock inget minne av den i GTA III eller GTA SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Började digga den i Vice City eftersom den gick snabbt men var ändå lättkontrollerad till skillnad från Infernus etc. Har dock inget minne av den i GTA III eller GTA SA. Jo, den finns i SA och även en version av den finns i GTA III, men där heter den bara Blista. SA: http://www.thegtaplace.com/image.php?img=s...sta_compact.jpg GTA III: http://www.thegtaplace.com/image.php?img=g...cles/blista.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jo, den finns i SA och även en version av den finns i GTA III, men där heter den bara Blista. SA: http://www.thegtaplace.com/image.php?img=s...sta_compact.jpg GTA III: http://www.thegtaplace.com/image.php?img=g...cles/blista.jpg Jo jag vet att de fanns, men jag menade bara att de var inte lika minnesvärda där som i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Blista Compact kan vara den skönaste bilen i spelet. Fast den vanliga Blista är inte lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Tycker det är den bästa, man har absolut bäst kontroll på den, pigg motor och lättstyrd och går ändå så snabbt som man behöver. Synd att den inte är så snygg, borde finnas en Pimp my Ride ställe någonstans i Liberty City där man kunde fixa upp sin Blista lite Tycker det är den bästa som sagt, kul att så många håller med mig!! man har absolut bäst kontroll på den, pigg motor och lättstyrd och går ändå så snabbt som man behöver. Synd att den inte är så snygg, borde finnas en Pimp my Ride ställe någonstans i Liberty City där man kunde fixa upp sin Blista lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Jag håller med er till fullo, Blista Compact är helt underbar att köra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts