Hangor Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Man får 55 poäng om man har $500,000 Vad är det bästa sättet att få ihop pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Gör klart storyn om du inte har gjort det. När jag hade klarat den hade jag 850 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Gör klart storyn om du inte har gjort det. När jag hade klarat den hade jag 850 000. Jag hade över en mille Men för att svara på frågan så är det bästa tipset nog att lämna in alla 30 bilar till Stevie för efter det kan du lämna in alla bilar du hittar ute på gatan för pengar, jag rensade alla bilar på den gatan som Stevie's garage är på och tjänade upp en ordentlig slant.. så länge du har tålamod nog att göra det så ska du nog kunna få upp lite dinero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Man får 55 poäng om man har $500,000 Vad är det bästa sättet att få ihop pengar? Det finns redan en topic för detta. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=45146 Där finns många tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 8 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Oj då, glömde att söka efter nyckelord Tack för tipsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 dinero. hehe "dinero" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 10 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag fick rejält med pengar när jag sålde bilar till Stevie $50,000 hade jag imorse, nu har jag en halv miljon! Allt detta på tre timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Vad för slags poäng får man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Vad för slags poäng får man? Gamescore points på Xbox Live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts