Complex Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 John Carpenter's The Thing [youtube-old]TevQS4qgE_Q[/youtube-old] Det är kanske ingen direkt favoritfilm, men den är ju en gammal goding som jag tycker är värd en plats här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Star Wars, Episode III: Revenge of the Sith [youtube-old]pSwy412nttI[/youtube-old] "YOU WERE THE CHOSEN ONE! It was said that you would destroy the Sith, not join them! Bring balance to the Force, not leave it in darkness!" "I HATE YOU!!!" "You were my brother, Anakin... I loved you." *Kappan tar eld* *AAAAAAHHHH!!!!* När jag är "in the right mood" så gråter jag till den. Redigerad 16 augusti, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Star Wars, Episode III: Revenge of the Sith [youtube-old]pSwy412nttI[/youtube-old] "YOU WERE THE CHOSEN ONE! It was said that you would destroy the Sith, not join them! Bring balance to the Force, not leave it in darkness!" "I HATE YOU!!!" "You were my brother, Anakin... I loved you." *Kappan tar eld* *AAAAAAHHHH!!!!* När jag är "in the right mood" så gråter jag till den. När jag såg den scenen så föll även en två tårar Redigerad 16 augusti, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Star Wars, Episode III: Revenge of the Sith Haha, nej usch. Skamlöst hollywoodhjältedravel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Kollade The Shawshank Redemption idag, för första gången på väldigt länge. Lika bra som alltid, och den här scenen sticker ut som vanligt. [youtube-old]w4oPFXWXaDE[/youtube-old] 3.37 och framåt. Oja! Bästa scenen genom tiderna. Tillsammans med slutet på The Sting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts