Joe Dirt Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Anal divorna är min absoluta favorit film. Flickorna i den filmen är verkligen duktiga skådespelare! *bild raderad* Så jäkla bra film! Rekommenderas! What..... The..... F*CK?!?! Redigerad 9 juni, 2008 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Åh, glömde bort scenen ur Resident Evil: Apocalypse typ i början när Umbrella Corporation ska evakuera sina anställda. Jag vet inte, jag blir helt till mig av den scenen. Tio svarta skåpbilar på rad, killar i kostym och solglasögon. Åh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) The Warriors [youtube-old]8buq78XJXn4[/youtube-old] Skönaste scenen och skönaste repliken i hela filmen. För er som inte fattar: Snubben i scenen (Ajax) står framför ledaren för the Baseball Furies som står och hotar honom med sitt baseballträ (bat). Då säger han "I'm gonna shove that bat up your ass and turn you into a popsicle (slickepinne). Anledningen till varför han säger popsicle är för att den andra killen har målat sig svart och gul i ansiktet. Redigerad 9 juni, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 [youtube-old]hpxdWollqSA[/youtube-old] Slutscenen i Rear Window. Titta inte på klippet om ni inte har sett filmen (vilket förvisso kanske gör den här videon poänglös). [youtube-old]I6pOXjQLh7Y[/youtube-old] Dansen i Bande à part. Så söt så. [youtube-old]NHpMAvy71rA[/youtube-old] Drömsekvensen i Spellbound... dubbad till italienska. Salvador Dalí hade åtminstone ett finger med i spelet. [youtube-old]OpIYz8tfGjY[/youtube-old] "If life were only like this" - Annie Hall. Sedan finns det ett flertal som jag inte hittade på YouTube, däribland Glorias introduktion i 8½, festen i Mulholland Dr. och Lemmy Cautions flykt från Alpha 60 i Alphaville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Åh, glömde bort scenen ur Resident Evil: Apocalypse typ i början när Umbrella Corporation ska evakuera sina anställda. Jag vet inte, jag blir helt till mig av den scenen. Tio svarta skåpbilar på rad, killar i kostym och solglasögon. Åh! Håller med!! Resident Evil: Extinction, när kråkorna anfaller! Mäktig scen! Och när Alice kommer och räddar alla, vinkeln underifrån när hela himlen brinner! DET i HD! Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Scenen då dom hittar den döda kroppen i Stand By Me [youtube-old]7U2I8tyXt8E[/youtube-old] ------ On a more serious note. Jag älskar scener som skrämmer skiten ur mig, ger mig den största tänktbara klumpen i halsen och gråten i tårkanalen eller gör mig riktigt förbannad inombords. En UNDERBAR scen är John Coffeys avrättning i Den gröna milen. Tror det är den mest känsloladdade scen jag vet i sitt sammanhang. [youtube-old]whPJwFBfSdU&NR[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Scenen då dom hittar den döda kroppen i Stand By Me [youtube-old]7U2I8tyXt8E[/youtube-old] ------ On a more serious note. Jag älskar scener som skrämmer skiten ur mig, ger mig den största tänktbara klumpen i halsen och gråten i tårkanalen eller gör mig riktigt förbannad inombords. Jävlar vad jag skvatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 En UNDERBAR scen är John Coffeys avrättning i Den gröna milen. Tror det är den mest känsloladdade scen jag vet i sitt sammanhang. [youtube-old]whPJwFBfSdU&NR[/youtube-old] Det var nog den bästa film jag sett. Hade svårt att ta mig igenom den scenen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Severance "Pajscenen" [youtube-old]51aKVqmlWNI[/youtube-old] "I thought it was a welcomegift!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 En UNDERBAR scen är John Coffeys avrättning i Den gröna milen. Tror det är den mest känsloladdade scen jag vet i sitt sammanhang. [youtube-old]whPJwFBfSdU&NR[/youtube-old] Den scenen (och filmen) är skitbra! Tänkte ta någon scen därifrån i min första post, men visste inte vilken jag skulle välja. En annan film som jag verkligen gillar är Gladiator, och detta är en utav de mer utstående scenerna från den filmen. [youtube-old]jkN8Yx7p9H8[/youtube-old] En annan scen från en annan kanonrulle, Forrest Gump, är denna. Måste erkänna att den här scenen fick en att bli lite ledsen i ögat första gången man såg den, stark scen tycker jag. [youtube-old]_fBYLlmycQ0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 En annan scen från The Green Mile.. [youtube-old]1HdSKunQYf0[/youtube-old] Fan va skön Nu har jag varit off-topic nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Kommer ihåg jag såg denna när jag var liten. Könsla som aldrig släpper. [youtube-old]vdjn_85h1Ow[/youtube-old] Även den här: [youtube-old]vVAgQio_VME[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Detta är en ruskigt bra scen från "A Few Good Men" [youtube-old]8hGvQtumNAY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 [youtube-old]bPXVGQnJm0w[/youtube-old] Klassiker från Apocalypse Now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Kollade The Shawshank Redemption idag, för första gången på väldigt länge. Lika bra som alltid, och den här scenen sticker ut som vanligt. [youtube-old]w4oPFXWXaDE[/youtube-old] 3.37 och framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Min absoluta favoritfilm - 25th Hour. [youtube-old]irYInw9B9BQ[/youtube-old] [youtube-old]QRO3RJ9cYSo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 [youtube-old]QfP58HplSyU[/youtube-old] What's your name? What have you had? Reach for the lasers. Safe as fuck! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Det här är ju en klar favoritscen [youtube-old]v6l27PpE504[/youtube-old] Nämen lite mer seriöst så är "hand me the fucking keys you cocksucker"-scenen i The Usual Suspects en höjdare. [youtube-old]FLcWMGCLHa0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Yrrol har ju två scener som jag bara älskar. [youtube-old]uEJ0j0YnqxI[/youtube-old] [youtube-old]P4_Aj9D365o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts