Tux Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Det finns väl ingen tvekan om att alla har någon favoritfilm, men finns det någon scen som ni speciellt gillar? Posta en Youtube/valfri-länk! En av mina favoritscener är utan tveckan en scen ur Harry Potter och fången från Azkaban Jag får alltid en härlig känsla när jag hör Harry Potter skrika "Expecto Patronum!". [youtube-old]Azyhq-gwk-M[/youtube-old] Redigerad 8 juni, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Loaded Weapon 1 [youtube-old]N6Bh0q7Tu9c[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 True Romance [youtube-old]a9inQUB0Ol0&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Stort fan av introt i Jackie Brown. Bobby Womacks röst ger verkligen karaktär åt filmen, och man vet vad som väntar i första bildrutan, samtidigt som man inte har en aning. F.ö. är både trådtiteln och dess undertitel särskriven. [youtube-old]KtzRJgZG98I[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Med risk för att vara tråkig och mainstream; introt i Apocalypse Now är episkt: [youtube-old]aCUQtbZ3Tbs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 AK47 @ Lord of War [youtube-old]U9Rp_NMv8WA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Skön scen från Snuten i Hollywood 3/Beverly Hills Cop 3. [youtube-old]DzP41Bxa8kw[/youtube-old] Redigerad 8 juni, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 AK47 @ Lord of War [youtube-old]U9Rp_NMv8WA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Från Yrrol: [youtube-old]uEJ0j0YnqxI[/youtube-old] Hela filmen är helt underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Trainspotting - Inledning (till tonerna av Iggy Pop). [youtube-old]T3g9nTOV9KM[/youtube-old] Almost Famous - Allsång i bussen, Tiny Dancer. [youtube-old]2TBzp4VEQ1M[/youtube-old] Saving Private Ryan - Landstingningen. [youtube-old]_y1YL9C8Hfw[/youtube-old] Sagan om de två tornen - När Gandalf och Rohirrim kommer till Helm's Deep och räddar dagen. [youtube-old]ZpwsKRpKS_M[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Saving Private Ryan, Sniper countring [youtube-old]doKtwt_NshU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Almost Famous - Allsång i bussen, Tiny Dancer. Oh, såklart - Kärlek till den! Så fint. Redigerad 8 juni, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 For You-scenen i He Was A Quiet Man [youtube-old]5bqxEJgoIiE[/youtube-old] 'Mein Führer - I Can Walk!" i Dr. Stranglove [youtube-old]VD7_7SXsHU8[/youtube-old] Slutscenen i Fight Club [youtube-old]po0nBuXNk3U[/youtube-old] Tiny Dancer-scenen i Almost Famous [youtube-old]7Qn3tel9FWU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Scenen där Jesse James blir mördad i The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford. Så jävla suverän! Spoilervarning naturligtvis! [youtube-old]9WC_qCeGZ4w[/youtube-old] Redigerad 8 juni, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 [youtube-old]1_ORYxGLIwE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Saving Private Ryan - Landstingningen. [youtube-old]_y1YL9C8Hfw[/youtube-old] Brotha' from anotha motha'! Den är skitbra. En scen som påverkade mig rätt mycket första gången jag såg den var scenen då en utomjording passerar en gränd i filmen "Signs". Skrämmande på ett mysigt sätt då man satt där 2002 och såg den! Musiken är en stor del till varför jag tyckte den var så läbbig, passar verkligen perfekt. [youtube-old]4RGtC2S22Z0[/youtube-old] Redigerad 9 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Black Hawk Down! [youtube-old]781eSbj9oZY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 [youtube-old]1_ORYxGLIwE[/youtube-old] Ridskolan FTW haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joki Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Anal divorna är min absoluta favorit film. Flickorna i den filmen är verkligen duktiga skådespelare! *bild raderad* Så jäkla bra film! Rekommenderas! Redigerad 9 juni, 2008 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Anal divorna är min absoluta favorit film. Flickorna i den filmen är verkligen duktiga skådespelare! *bild raderad* Så jäkla bra film! Rekommenderas! Ehm, ok Redigerad 9 juni, 2008 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts