Cyper Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Ja, är det någon snäll själ som kan markera ut var det gamla sjukhuset är samt en butik. Butiken är med i ett där man skall kasta en tegelsten genom rutan för att ägaren skall betala skyddspengar. Håller på att göra klar min fullständiga karta och just därför behöver jag denna info för att fullfölja allt. EDIT: Behöver också veta var stället där man ''köper'' bilar i Algonquin ligger. Redigerad 8 juni, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Du menar Auto Eroticars? Strax intill Eddie Low, där du möter han första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Du menar Auto Eroticars? Strax intill Eddie Low, där du möter han första gången. Nej, det som tydligen skall finnas i Algonquin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Nej, det som tydligen skall finnas i Algonquin. Det är väldigt nära Romans lägenhet i Algonquin. Om du är inne i byggnaden (längst nere, alltså i "lobbyn") så går du ut för dörren, svänger höger, tar närmaste väg höger och sedan är den på andra sidan vägen i korsningen. Grotti heter bilaffären. Och dom säljer Grottibilar. Då kanske du kan hjälpa mig. Jag har precis (eller ja.. nästan... läs vidare) klarat utav storyn, jag måste bara gå till kyrkan när Roman ska gifta sig med Mallorie. Problemet är att jag inte hittar kyrkan, och det kommer ingenting på kartan. Edit: La till en liten karta så att det ska bli süperlätt för dig att hitta. Redigerad 8 juni, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Problemet är att jag inte hittar kyrkan, och det kommer ingenting på kartan. Trodde också det förut men du måste vara finklädd, du har antagligen glömt att ta finskor eller nåt, när du gjort det blir du uppring/ringer Niko och du får kyrkan i GPSn Redigerad 8 juni, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Trodde också det förut men du måste vara finklädd, du har antagligen glömt att ta finskor eller nåt, när du gjort det blir du uppring/ringer Niko och du får kyrkan i GPSn Well, jag har samma kläder som jag hade när jag träffade Jimmy, vilket är finkläder. Bytte nu bara för att, till en suit, svart kavaj/kostym med en vit skjorta och en röd slips, och till det 'black loafers'. Det måste vara finkläder. Roman har ringt och sagt att det är hans stora dag idag och att man ska komma ihåg att ha fina kläder på sig, men jag har inte fått någonting på min gps ännu. Klockan är 5/6am. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Well, jag har samma kläder som jag hade när jag träffade Jimmy, vilket är finkläder. Bytte nu bara för att, till en suit, svart kavaj/kostym med en vit skjorta och en röd slips, och till det 'black loafers'. Det måste vara finkläder. Roman har ringt och sagt att det är hans stora dag idag och att man ska komma ihåg att ha fina kläder på sig , men jag har inte fått någonting på min gps ännu. Klockan är 5/6am. Gör inte samma misstag som jag gjorde! . Svarta loafers är inte finskor (!). Man ska ha de andra skorna som säljs på Perseus. Drygt men så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Gör inte samma misstag som jag gjorde! . Svarta loafers är inte finskor (!). Man ska ha de andra skorna som säljs på Perseus. Drygt men så är det. Det var dom finskorna. Det fungerade. Tror att dom hette svarta loafers. Ganska säker. Jag var tvungen att byta till dom, trots att jag redan hade dom på mig. Hjälpte min lilla karta och beskrivning dig, Cyprez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Jag köpte vita kläder, det kanske funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Jag köpte vita kläder, det kanske funkar? Det ordnade sig. Hur långt har du kommit med kartan Cyprez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts