kompis Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Ni vet uppdraget när Elisabeth är arg på Little Jacob för att han fixat upp henne med några snubbar som har blåst henne på ganska mycket kokain, så man tar sig ner till det gamla sjukhuset på Manhattans östra sida för att fixa tillbaka det? Hur gjorde ni? Jag har kört två gånger nu. Första gången blev jag skjuten av bängen. Andra gången fixade jag vapen så jag var beväpnad upp till tänderna och en sån skyddsväst som ju gör mycket. Så efter jag fixat kokainet hade jag mycket liv kvar. Att komma över själva kokainet är ju ganska enkelt. Men hur gör ni sen, för att komma från polisen? Finns ju en pay n spray på Manhattan fast den ligger ganska långt ifrån. Denna gången försökte jag ta mig ner i Easton Stations tunnelbanestation och fly den vägen, de brukar funka när man flyr från snuten. Fast när jag väl kom ner till tågen så stannar de inte?? Måste bero på att jag är för efterlyst och har tre stjärnor. Ett annat alternativ vore att simma över till Brokes och fly den vägen. Fast polisen har en helikopter ute trots att det bara är två stjärnor direkt när man ska fly från gamla sjukhuset. Dessutom vill är jag rädd att kokainet ska bli blött och det blir "mission faild". Hur fixade ni det här uppdraget? Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Hrm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Jag dödade alla i gänget, sedan så sprang jag ut och sket i poliserna. Visst förlorade jag ungefär halva eller lite mer än halva livet då de sköt på mig, men jag lyckades springa iväg till bilen och åka iväg och att komma ifrån en trestjärnig efterlysning är inte alls så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Det finns en båt i närheten. En snabba båt, jag hittade den när jag sprang runt förvirad utan för byggnaden, tog den och kom ifrån bacon snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Jag har kört två gånger nu. Herrgud. Jag körde säkert det här uppdraget 4-5 gånger innan jag klarade det.. Försöka lite mer innan du gör en ny tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Jag gick in med min Ak lungt och sakta, tog knarket, gick ut med Ak och sköt poliser, sen när jag kom fram till bobcaten så va det bara och köra, var lite drygt då jag inte hitta bron så jag körde runt i cirklar först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Det finns en båt i närheten. En snabba båt, jag hittade den när jag sprang runt förvirad utan för byggnaden, tog den och kom ifrån bacon snabbt Alldeles riktigt! Den är placerad till höger om utgången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts