Gamo1 Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Hejsan, tror ni att en sånhära dator räcker OM det kommer ut till PC ? http://www.blocket.se/vi/16501885.htm OT: Är det en bra dator ? Duger den till Lan dator och spela San andreas och Battlefiled 2 och senaste ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Hejsan, tror ni att en sånhära dator räcker OM det kommer ut till PC ? http://www.blocket.se/vi/16501885.htm OT: Är det en bra dator ? Duger den till Lan dator och spela San andreas och Battlefiled 2 och senaste ? Du behöver nog en bättre om du ska ha GTA IV till den. är ju trots allt ett tag tills det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Du kan få en mycket bättre, ny, dator för ett lägre pris. Gå inte på det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Är inte säker, ska jag bli irriterad på den här tråden eller inte ? Finns det diskussionsunderlag så det räcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Värdelös tråd titel. Det är inte ens säkert att det kommer ut på pc. Och hur ska någon här kunna svara när man inte ens vet systemkraven? Sen ska nog den här tråden ligga i Dator & Teknik tråden. Report Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Nu vågar jag stå på mig! BU! BORT MED TRÅDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Hejsan, tror ni att en sånhära dator räcker OM det kommer ut till PC ? http://www.blocket.se/vi/16501885.htm OT: Är det en bra dator ? Duger den till Lan dator och spela San andreas och Battlefiled 2 och senaste ? Den där burken har nästan samma specs som min dator så ja, den duger för San Andreas, BF2 borde inte heller vara något problem då den uppfyller systemkraven. MEN den är knappast värd 5500 kr. Köp delar och släng ihop en egen burk istället så får du en mycket bättre för samma kostnad. *flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Xbox360 kostar väl ungefär sådär mycket om jag inte har helt och hållet fel? Så varför inte köpa ett sånt istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Xbox360 kostar väl ungefär sådär mycket om jag inte har helt och hållet fel? Så varför inte köpa ett sånt istället? Dumt argument. lolllllll. Man köper ju inte en dator bara för att köra GTA IV? Kanske han vill dra iväg någon kväll och lana CS med polarna? blä. Ska bada, ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Om något så är den där datorn väldigt överprisad. Så snabb är den inte och för priset kan du få mycket bättre om du köper nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Min dator för 3995:- är bättre än den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Är det klart att GTA IV kommer till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Är det klart att GTA IV kommer till PC? Nej. Men personligen är jag rätt säker på att det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Min dator för 3995:- är bättre än den. Vad har du för skoj i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts