VickeX Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Vilken ö (stadsdel) är roligast att springa omkring i/finast egentligen? För er som inte vet vilken stadsdel som ligger vart, eller vad den heter: Redigerad 7 juni, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Algonquin. Roligast bilar att stjäla. Minuset är mängden poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Dåliga pollalternativ. Det borde finnas ett "jag-vet-inte-vilken-ö-som-ligger-var" alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Dåliga pollalternativ. Det borde finnas ett "jag-vet-inte-vilken-ö-som-ligger-var" alternativ. Eller så uppdaterar jag förstaposten med en bild som förklarar vilken ö som ligger vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Jag röstade på Broker. Det var den stadsdel jag mest kände mig hemma i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Algonquin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stadion Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Jag tycker att det är Algonquin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Dukes/Broker. Det finns så många olika miljöer. Hamn, slumområden/ghetto, strand, rika, villaområden, fattiga områden, flygplats. Det känns som det är här var allt startade. Algonquin kommer nog dominera i pollen, men varför? Visst är det snyggt och allt, men anser ni inte att i Al. så är allt likt sig själv. I Broker och Dukes finns så mycket olikt att hitta. Du kan cruisa runt överallt och bara ta för dig av allt spännande som finns. Dock så är Middle Park den absoluta favoriten, så oerhört bra och fint gjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Dock så är Middle Park den absoluta favoriten, så oerhört bra och fint gjord. Fail. Middle Park är inte ett dugg likt Central Park, vilket jag vart besviken på. Central Park har mycket tät vegetation, mer kullar och andra saker. Middle Park känns helt tomt jämfört med dess verkliga motsvarighet. Sure, de kan inte återskapa storleken, m.m, men lite mer än vad det är hade inte varit orimligt. - - - För mig står det mellan Algonquin och Dukes/Bohan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Fail. Middle Park är inte ett dugg likt Central Park, vilket jag vart besviken på. Central Park har mycket tät vegetation, mer kullar och andra saker. Middle Park känns helt tomt jämfört med dess verkliga motsvarighet. Sure, de kan inte återskapa storleken, m.m, men lite mer än vad det är hade inte varit orimligt. - - - För mig står det mellan Algonquin och Dukes/Bohan. Det är väl Middle Park som ligger i Algonquin? Annars har jag fel, det är den jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Det är väl Middle Park som ligger i Algonquin? Annars har jag fel, det är den jag menar. Stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Stämmer. Han tyckte bara att det var fint och bra gjort, med det menas inte att det ser ut som dess riktiga motsvarighet. Jag röstade på Alderney. Jag vet inte varför, och jag har faktiskt inte varit där så mycket, men det känns bara väldigt skönt att vara där, och det finns en hel del olika ställen. Stränder, lite skogaktig mark, vanlig 'storstadskänsla', lite slumområden, ett industriområde, en motorväg osv. Det känns verkligen bra. Men jag tycker att alla andra öar och områden är bra. Dom har lyckats bra med staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Algonquin är klart en favorit. Det bästa safehouset, lawchick, fina områden, Middle Park. Gillar helt enkelt den stadsdelen. Den är mäktig. Bohan är även en favorit. Rätt så mysigt, även om det är LC slum med narko å' sån't. Finns en bra strand där man kan köra cross, flera lager, en service station etc. Av någon anledning ger dessa ställen liv till Bohan. Av stadens slumområden ligger nog Schottler på andra plats. Tycker det är synd att exempelvis Little Italy är så jävla litet. Det är bara några kvarter. Dom kunde satsa på att göra området mycket, mycket större. Samma sak med Middle Park. Sen kunde det ha varit människor som satt i gräset i parken som i SA samt att det hade varit större och mer verklig vegetation. Parken känns en aning ''stum'', tycker att man kunde ha minigames placerat där (basket exempelvis) samt att det skulle ha varit lite mer livligt där. Folk som cyklar, har picknick i gräset, solar etc. EDIT: Är det bara jag som har fått för mig att det är mest poliser i Algonquin? Redigerad 8 juni, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Är det bara jag som har fått för mig att det är mest poliser i Algonquin? Algonquin. Roligast bilar att stjäla. Minuset är mängden poliser. Redigerad 8 juni, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Jag gillar Algonquin mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Algonquin är klart en favorit. Det bästa safehouset, lawchick, fina områden, Middle Park. Gillar helt enkelt den stadsdelen. Den är mäktig. Bohan är även en favorit. Rätt så mysigt, även om det är LC slum med narko å' sån't. Finns en bra strand där man kan köra cross, flera lager, en service station etc. Av någon anledning ger dessa ställen liv till Bohan. Av stadens slumområden ligger nog Schottler på andra plats. Tycker det är synd att exempelvis Little Italy är så jävla litet. Det är bara några kvarter. Dom kunde satsa på att göra området mycket, mycket större. Samma sak med Middle Park. Sen kunde det ha varit människor som satt i gräset i parken som i SA samt att det hade varit större och mer verklig vegetation. Parken känns en aning ''stum'', tycker att man kunde ha minigames placerat där (basket exempelvis) samt att det skulle ha varit lite mer livligt där. Folk som cyklar, har picknick i gräset, solar etc. EDIT: Är det bara jag som har fått för mig att det är mest poliser i Algonquin? Service Station?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Algonquin, for the win! Riktigt mäktigt område.. Redigerad 9 juni, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Algonquin, for the win! Riktigt mäktigt område.. Har du skaffat Ps3/360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Dukes/Broker. Det finns så många olika miljöer. Hamn, slumområden/ghetto, strand, rika, villaområden, fattiga områden, flygplats. Det känns som det är här var allt startade. Algonquin kommer nog dominera i pollen, men varför? Visst är det snyggt och allt, men anser ni inte att i Al. så är allt likt sig själv. I Broker och Dukes finns så mycket olikt att hitta. Du kan cruisa runt överallt och bara ta för dig av allt spännande som finns. precis vad jag skulle skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) Service Station?? Ja, en servicestation för bilar. Redigerad 11 juni, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts