Weener Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Är San Angeles modden värd att ladda ner??Om man tittar på media på deras hemsida så värkar det coolt.Man kan ju ducka och grejer...Har någon av er laddat ner den?? Varför jag tvekar är för att det tar 1 timma att ladda ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Vad heter den där sidan nu igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 http://www.gta3-sa.com/home.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Den suger ju. Staden och marken försvinner ju! Och där det egentligen ska vara vatten är det nån grön grej som ska föreställa mark. Och bilarna tror att det går en väg mellen husen. Funkar det bra för er och har jag gjort fel i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Den suger ju. Staden och marken försvinner ju! Och där det egentligen ska vara vatten är det nån grön grej som ska föreställa mark. Och bilarna tror att det går en väg mellen husen. Funkar det bra för er och har jag gjort fel i så fall? vet ej, men ja tror att jag har laddat ner den där SA nångång.. Man börjar i Staunton Ajland å så finns de bara ett uppdrag å de é på en telefon som jag aldrig hittade. Men, men... Jag var dålig på å hitta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Man kan ju inte ladda ner en grej det är ju typ 4 st grejer att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 mAN BÖRJAR I PORTLAND Telfojn uppdraget är mitt i vattnet och det finns inga bilar parkeradde och inga båtar häller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 mAN BÖRJAR I PORTLAND Telfojn uppdraget är mitt i vattnet och det finns inga bilar parkeradde och inga båtar häller.... ja hade för mig att de va i stunton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Kanske en dum fråga men, filerna som ligger i "maps" ska läggas i GTA3/data/maps va? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 ja Spamma inte sådär.. skriv t,ex. "Ja, det är det." men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 mAN BÖRJAR I PORTLAND Telfojn uppdraget är mitt i vattnet och det finns inga bilar parkeradde och inga båtar häller.... Så blir det för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Så blir det för mig också. Jag kan inte komma till portland... först ett "DING" och sen kraschar gta3... stan ligger låååååååångt där nere. Jag kan bara komma in i Staunton å Shoreside... Men ibland försvinner hus, mark m.m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Jag kan inte komma till portland... först ett "DING" och sen kraschar gta3... stan ligger låååååååångt där nere. Jag kan bara komma in i Staunton å Shoreside... Men ibland försvinner hus, mark m.m... Jag vet. Värsta skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Spamma inte sådär.. skriv t,ex. "Ja, det är det." men tack ändå det är ju samma svar fast det andra ser väl kanske "proffsigare" ut..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 det är ju samma svar fast det andra ser väl kanske "proffsigare" ut..... men en ja eller en smilie som svar.. de blir lite spammigt! Tänk på servern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 men en ja eller en smilie som svar.. de blir lite spammigt! Tänk på servern! Om man skriver kortare inlägg sparar man ju utrymme på servern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 längden spelar väl ingen roll... bara man får fram det man vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 (redigerad) Uhm, jag ska bara säga att ett inlägg tar mikroskopiskt lite utrymme på servern. Så det spelar knappt nån roll om man skriver lite eller mycket. Redigerad 6 mars, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 (redigerad) Uhm, jag ska bara säga att ett inlägg tar mikroskopiskt lite utrymme på servern. Så det spelar knappt nån roll om man skriver lite eller mycket. Jag ville bara tillrättavisa GTaJäGaReN som tror att korta inlägg är dåligt för servern. Redigerad 6 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts