ZcruweN Skrivet 25 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2012 Justfan.... Måste betala av resten så jag får mitt mail, blir nog inget lir för mig nu i helgen antar jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2012 Om du har förhandsbokat bör du ha fått ett mail om det. Det har jag inte, osäker på om min dator pallar det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2012 Om jag köper spelet nu, får jag beta-access ikväll? Vad tycker ni som testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2012 Om jag köper spelet nu, får jag beta-access ikväll? Vad tycker ni som testat det? Är det beta ikväll? Isånna fall borde du hinna få access om du köper det. Spelat en del på båda betorna för att försöka bestämma mig på en klass men slutar alltid med att jag vill lira alla. Definitivt ett spel jag kommer att spela efter release. Kanske inte timmar efter timmar i sträck men utan månadskostnad tror jag inte att man känner sig lika tvingad att spela det varje minut man har ledigt heller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2012 Vi syns ingame! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2012 Nu är det inte så länge kvar! Förbokade Digital Deluxe Edition för några dagar sen, vilket innebär 3 dagars headstart! Vilka på forumet är det som ska lira? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2012 Nu är det inte så länge kvar! Förbokade Digital Deluxe Edition för några dagar sen, vilket innebär 3 dagars headstart! Vilka på forumet är det som ska lira? Jag, har prepurchase, så 3 dagars headstart här med 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2012 Jag har peppat GW2 sen 07-08, så det skulle bara vara konstigt om jag inte lirar! Vilken server och vad för proffession kommer alla köra? Jag tror jag bosätter mig på servern Vabbi då mitt gamla GW1 guild och mitt WoW guild verkar bosätta sig där. Ska köra Sylvari Necro Pure PvE Och en Charr Warrior Pure PvP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2012 Verkar bli Gunnar's Hold för våran del, där IRL-vänner + WoW-guild kommer bosätta sig. Är lite sugen på Norn Warrior, Human Thief eller Human Ranger. Har inte riktigt bestämt mig än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2012 Stresstest ikväll 21:00 förresten! Blir min första ingame-upplevelse av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2012 Stresstest ikväll 21:00 förresten! Blir min första ingame-upplevelse av spelet. Samma här, hoppas man lyckas logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2012 Hann testa Norn Warrior och Human Thief. Kan säga nu med största sannolikhet att jag lär spela Thief vid launch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2012 (redigerad) Hann testa Norn Warrior och Human Thief. Kan säga nu med största sannolikhet att jag lär spela Thief vid launch! Fan Mark, nu fick jag ångest! Min intresselista såg ut så här: 1. Thief av valfri ras 2. Charr Warrior 3. DPS Mage av något slag När stresstestet väl började och fungerade som det skulle: 1. Påbörjade att skapa en human thief, men blev utslängd innan den var skapad 2. Skapade istället en Charr Warrior och spelade till level 6-7. 3. Testade därefter en mesmer. ... och nu ångrar jag att jag inte testade thief. Overall; Skön känsla på spelet, måste säga att jag föll mer för warrior än mesmer. Riktigt fina och välgjorda animationer med bra känsla. Redigerad 10 augusti, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2012 Fan Mark, nu fick jag ångest! Min intresselista såg ut så här: 1. Thief av valfri ras 2. Charr Warrior 3. DPS Mage av något slag När stresstestet väl började och fungerade som det skulle: 1. Påbörjade att skapa en human thief, men blev utslängd innan den var skapad 2. Skapade istället en Charr Warrior och spelade till level 6-7. 3. Testade därefter en mesmer. ... och nu ångrar jag att jag inte testade thief. Overall; Skön känsla på spelet, måste säga att jag föll mer för warrior än mesmer. Riktigt fina och välgjorda animationer med bra känsla. Du hinner testa Thief inatt! De kör ett till stresstest från 01:00 till 05:00! Frågan är om man orkar hålla sig vaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2012 (redigerad) Du hinner testa Thief inatt! De kör ett till stresstest från 01:00 till 05:00! Frågan är om man orkar hålla sig vaken. Jaså minsann?! Fan vad bra timing. Ska inte upp speciellt tidigt imorgon, så det lär nog bli en uppesittare. Men först blir det Orcs must die 2 Redigerad 10 augusti, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2012 HAR DOM NERFAT MESMERS ÄN?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2012 (redigerad) Verkar bli Farshiver Peaks istället för Gunnar's Hold. Många Skandinavier verkar välja den servern. Har du bestämt dig var du ska lira, Wuzi? Redigerad 19 augusti, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/558982_10151005967762826_86253576_n.jpg Så jävla nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Verkar bli Farshiver Peaks istället för Gunnar's Hold. Många Skandinavier verkar välja den servern. Har du bestämt dig var du ska lira, Wuzi? Farshiver här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Farshiver här med Härligt! Vi får väl höras oss för vad våra karaktärer heter så kan vi spela tillsammans någon gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts