GTAgangster Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 tja! de e så här jag har problemt med uppdragen när man sitter där back men smoke o kör motorcyckel. om ni känner till den o ska skjuta dom som följer efter oss. de e så här att jag kan inte skjuta :S bara kolla runt de går inte skjuta . varför blir de så? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 tja! de e så här jag har problemt med uppdragen när man sitter där back men smoke o kör motorcyckel. om ni känner till den o ska skjuta dom som följer efter oss. de e så här att jag kan inte skjuta :S bara kolla runt de går inte skjuta . varför blir de så? :S Kolla om du kan skjuta på control... Annars måste du ställa in den inställningen i Options > Vehicles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAgangster Skrivet 6 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Kolla om du kan skjuta på control... Annars måste du ställa in den inställningen i Options > Vehicles Tack de funkade faktis!! tack!! ÄLSKAR DENNA FORUM NI VET FAN ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Tack de funkade faktis!! tack!! ÄLSKAR DENNA FORUM NI VET FAN ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts