eliizar Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Jag ska ner på stan och titta på när Vänstern arrangerar nationaldag i parken, lite exotisk dans och sång. Nej skämt och sido ska jag på fest ikväll som får räknas som mitt firande i år, har ju varit på bättre arrangemang tidigare men nu blev det inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 (redigerad) Jag har firat med dyr svensk saft och dyra svenska bullar på en hembygdsgård där alla var 50+. Det var trevligt! Redigerad 6 juni, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Det blir ju vad man gör det till. Självklart, men det blir aldrig "suttene maj" då hela staden är ute på gator och viftar på flaggor, klädda i flaggans färger och allt där till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Blev grillning och kubb, inte för att fira dock. Men trevligt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Satt ute i trädgården hela dagen, i värmen. Det var över 30 grader Grillade på kvällen och käkade tårta. Men det var inte för att fira nationaldagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Vad finns det att fira? Sverige är på nedgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Skulle ut och festa idag, men vaknade med en fruktansvär magsjuka så fick ligga inne hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Hurra, hurra. Regeringsform är bra att ha. Jag skulle möjligen inte kunna bry mig mindre om nationaldagen. (En dag försent också. Så mycket bryr jag mig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Hurra, hurra. Regeringsform är bra att ha. Jag skulle möjligen inte kunna bry mig mindre om nationaldagen. (En dag försent också. Så mycket bryr jag mig.) 6 Juni har också blivit datumet för det var då Gustav Vasa kröntes till kung och skapade vad som idag är Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Fira? Nej det vet jag inte om jag kan kalla det, jag satt runt en grillring med tre kompisar och åt maxhamburgare tills nu, trevligt men ändå bara ett vanligt fredagsnöje. Tänkte inte ens på att det var nationaldagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 6 Juni har också blivit datumet för det var då Gustav Vasa kröntes till kung och skapade vad som idag är Sverige. Ser man på. Så mycket bryr jag mig så jag visste inte ens innebörden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Ser man på. Så mycket bryr jag mig så jag visste inte ens innebörden. Cooling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Visst visste jag att det var nationaldagen igår, men det är inte så mycket att fira. Det blev badning i en älv och sedan grillning på kvällen, en vanlig skön försommardag helt enkelt. Hade hellre haft kvar annandag pingst så man fick en extra långhelg istället för en dag som flyttar sig hela tiden. Jag tycker om att bo i Sverige, men det känns inte som man är så pass stolt över landet så man ska behöva fira nationen, för så perfekt är inte allt. Som någon annan skrev, midsommarafton är roligare/viktigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Cooling Coolast. Redigerad 7 juni, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts