Complex Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Jaaa, Idag ska svenska fanan fram och nationalsången sjungas.. [youtube-old]qxi_JPOHNTw[/youtube-old] Hur tänker ni fira denna dag? Själv ska jag nog köpa en platta laphin kulta och dra iväg och fira med några polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Sveriges nationaldag är inte värd att fira. Jag ska fira ett födelsedagsbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Jag ska inte fira nationaldagen, ingen vits med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Jag ska inte fira nationaldagen, ingen vits med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Jag tänker då fira att Sverige blev en sjävständig stat med att dricka coca-cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Jasså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Jaaa, Idag ska svenska fanan fram och nationalsången sjungas.. [youtube-old]qxi_JPOHNTw[/youtube-old] Hur tänker ni fira denna dag? Själv ska jag nog inte köpa en platta laphin kulta och dra iväg och fira med några polare. Sveriges nationaldag är inte värd att fira.Jag ska fira ett födelsedagsbarn. Jag ska inte fira nationaldagen, ingen vits med det. Jag tänker då inte fira att Sverige blev en sjävständig stat med att dricka coca-cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Din sol din himmel dina ängder gröööna. Jag kommer inte att fira det märkvärdigt. Vårt nationaldagsjippo kan ju inte jämföras med norskarnas syttonde maj direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Svergie är så jävla överskattat och jag hatar alal som inte insett det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Finns ingenting att fira förutom att jag äntligen har sommarlov. Jag ska väl sova/chilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Jag ska inte fira nationaldagen, ingen vits med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 6 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Jag ska inte fira nationaldagen, ingen vits med det. ähh, var inte larviga nu! Om man bara är sugen på festa eller att ha något att fira så finns de ju iallafall någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 ähh, var inte larviga nu! Om man bara är sugen på festa eller att ha något att fira så finns de ju iallafall någon anledning. Som..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 6 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 (redigerad) Som..? ...så finns det någon andledning att fira dagen ditt spånskaft. Redigerad 6 juni, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 ...så finns det någon andledning att fira dagen ditt spånskaft.Haha du firar själva dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 6 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Haha du firar själva dagen. Dagen + att man får en del nöje. Sen är det ju ett nöja för dom som arbetar som får en röd dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Dagen + att man får en del nöje. Sen är det ju ett nöja för dom som arbetar som får en röd dag.Vet du varför vi har en nationaldag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 6 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Det är ett minne till gustav vasa som valdes till svensk kung den 6 juni 1523. och för att sverige på nytt blev en självständig stat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Ska käka en jordgubbs/rabarberpaj och känna mig svensk i största allmänhet när jag kommer hem från jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Fira o fira.. Sitter väl och är glad över att var ledig och att det forfarande finns något som heter nationaldag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts