gtaskater Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 När man ringer 911 så kommer polis mm. Men när dom kommer så gör dom inget även om du är skadad bli slagen dom säger bara (va inte onödig och ring oss) nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 (redigerad) Slå till den ena polisen så gör de nått. Redigerad 5 juni, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 5 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Slå till den ena polisen så gör de nått. Har jag gjort xD. Och plötsligt är jag skurken . >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Hmm, när jag blev attackerad och ringde 911 så sprang dem iväg när jag började höra meddelandet. Skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 När man ringer 911 så kommer polis mm. Men när dom kommer så gör dom inget även om du är skadad bli slagen dom säger bara (va inte onödig och ring oss) nått sånt. Som dem säger "Stay where you are and please have identification or creditcard ready". Ambulansen är extra noga att man inte rör sig, stå kvar var du stod när du ringde så blir du nog "healad". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 ...och glöm inte plocka ambulanssnubben efteråt. De tar rejält betalt för vården och har rejält med cash på sig. Dessutom förtjänar dom det, gratis vård till alla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts