BroDD Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 På min morsas dator så har det nu kommit en jobbig toolbar i FF och jag vill ta bort den. Hittar ingenstans där man kan ta bort den, har kollat i inställningar och så men hittar inget, nån som har nån aning om hur jag får bort detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Kontrollpanelen-Lägg till/ta bort program i XP och Program och funktioner i Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Verktyg ----> tilläg ----> inaktivera AVG Security Toolbar *BILD* vvvvvv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 (redigerad) Hittar inte nån fil som verkar vara rätt, har du nån aning om vad den ska/skulle kunna heta? EDIT: Ah, ZcruweN tack!! Redigerad 5 juni, 2008 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Np's mate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts