GTAgangster Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 (redigerad) Hej! det är så här att jag har köpt Grand Theft Auto: San Andreas till PC! och de gick bra att installera osv men i spelet så hoppade filmen över(KUNDE INTE SE MISSION FILMEN) , ni vet film innan uppdrag. hela tiden jätte jobbigt, och så springer man snabbt och slår snabb allså tiden går fortare bara om man e inne typ hus eller nått, vad e problemet? jag använder inga cheat eller sånt skulle va väldig glad om ni hjälpe mig! Redigerad 5 juni, 2008 av GTAgangster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Hej! det är så här att jag har köpt Grand Theft Auto: San Andreas till PC! och de gick bra att installera osv men i spelet så hoppade filmen över , ni vet film innan uppdrag. hela tiden jätte jobbigt, och så springer man snabbt och slår snabb allså tiden går fortare bara om man e inne typ hus eller nått, vad e problemet? jag använder inga cheat eller sånt skulle va väldig glad om ni hjälpe mig! In i display options och slå på "FRAME LIMITER"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAgangster Skrivet 5 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 In i display options och slå på "FRAME LIMITER"! ja du faktis så har jag testat ha de "ON" och "OFF" de hoppar över uppdragen iallfall, allså filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 ja du faktis så har jag testat ha de "ON" och "OFF" de hoppar över uppdragen iallfall, allså filmen Läste inte hela tråden innan jag postade. Men om frame limitern löste det uppspeedade spelet så har jag gjort mitt, då jag inte har nån aning om varför du skippar missions introfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAgangster Skrivet 5 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Läste inte hela tråden innan jag postade. Men om frame limitern löste det uppspeedade spelet så har jag gjort mitt, då jag inte har nån aning om varför du skippar missions introfilmer. Okej tack ändå : )) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Om du har en processor med dubba kärnor: Kolla HÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAgangster Skrivet 5 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Om du har en processor med dubba kärnor: Kolla HÄR. japp de hade jag, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 (redigerad) japp de hade jag, vad ska jag göra? En riktigt vild gissning av en okunnig neger(jag): Ändra någon mystisk inställning så spelet körs på en kärna. Hade jag rätt? Redigerad 6 juni, 2008 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAgangster Skrivet 6 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Tack grabbar de funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts