Misterwhoopee Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Är det någon här som äger en dator med operativsystemet Microsoft 3.1?? Jag har kvar en sån uppe på loftet...nu undrar jag om nån annan har en sån här raritet bevarad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Är det någon här som äger en dator med operativsystemet Microsoft 3.1?? Jag har kvar en sån uppe på loftet...nu undrar jag om nån annan har en sån här raritet bevarad? Ingen hade en sån altså.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Klicka här! En kul text om windows Lite info om Windows 3.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Men är det någon som kommer ihåg Windows 3.1?? hade det på lågstdiet...gud vad kul man tyckte det var att spela The Incredeble Machine på den tiden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Men är det någon som kommer ihåg Windows 3.1?? hade det på lågstdiet...gud vad kul man tyckte det var att spela The Incredeble Machine på den tiden.... Windows 3.1......på lågstadiet hade jag aldrig sett en dator.....jag spelade fotboll hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Windows 3.1......på lågstadiet hade jag aldrig sett en dator.....jag spelade fotboll hela dagarna Vilken stenålder det var för 6-7 år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 När jag gick i 1:an hade vi en dator med win 3.1 på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts