kompis Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Hello. Jag besökte nyss Frihetsgudinnan, eller Statue of Happiness som hon heter i Liberty City. Fick en fin turisttröja med Frihetsgudinnan på och grejer. Såna här saker som man måste göra när man besöker New York, även om man är en gangster som Niko Bellic. Men när jag stod där med frihetsgudinnan framför mig för första gången så tänkte jag att fan, man borde kunna ta foton för sånna här speciella ögonblick, som vilken turist som helst hade gjort i det läget. Är det möjligt på något sätt? Inte hittat kamera på mobilen, men kan man köpa kamera någonstans kanske? Går det på något sätt? Vore ju kul om man kunde lägga ut bilderna via Xbox Live sen och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Finns kamera på en av mobilerna. Du kan ta foto med den, tyvärr kan du inte spara bilderna. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Men om man inte kan spara bilderna som man har tagit då gör väl inte mobil kamera nån nytta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Men om man inte kan spara bilderna som man har tagit då gör väl inte mobil kamera nån nytta? Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Men om man inte kan spara bilderna som man har tagit då gör väl inte mobil kamera nån nytta? Förstår inter riktigt vad Rockstar tänkte när dem la in en kamera i mobilen men inte kunna ha möjligheten att spara bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 gör som alla andra och ta en bild med digitalkameran: http://img127.imageshack.us/img127/7083/img3231vq7.jpg eller skaffa dig ett capture card. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Men om man inte kan spara bilderna som man har tagit då gör väl inte mobil kamera nån nytta? Vi några enstaka tillfällen (jag kan räkna till två, men det kanske är skillnad beroende på hur man gör vissa val i spelet) ska man ta bild med mobilen och skicka till sin uppdragsgivare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Drygt av dom, i SA kunde man ju spara bilderna på sitt minneskort, nu med hårddiskar borde det inte vara nått problem. Lata jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 5 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Okej en miss från Rockstar att man inte kan ta kort med mobilen. Men VAR i mobilen hittar jag mobilfunktionen? Jag skicka en bild på nått läckert stripluder till little J, så han bli vänn med mig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Okej en miss från Rockstar att man inte kan ta kort med mobilen. Men VAR i mobilen hittar jag mobilfunktionen? Jag skicka en bild på nått läckert stripluder till little J, så han bli vänn med mig igen Man kan ta kort med mobilen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Okej en miss från Rockstar att man inte kan ta kort med mobilen. Men VAR i mobilen hittar jag mobilfunktionen? Jag skicka en bild på nått läckert stripluder till little J, så han bli vänn med mig igen Har du Whiz-mobilen då? (den med färgskärm), isåfall är det bara bläddra neråt i mobilens meny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Hoppas R* kommer med en patch som gör kortsparning möjligt. Ska väl inte vara så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 8 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Har du Whiz-mobilen då? (den med färgskärm), isåfall är det bara bläddra neråt i mobilens meny Nej jag har den som jag alltid haft. Minns inte om Roman gav mig den redan nere i hamnen när jag kom till Liberty City eller nått. Var får man tag på Whizzmobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Nej jag har den som jag alltid haft. Minns inte om Roman gav mig den redan nere i hamnen när jag kom till Liberty City eller nått. Var får man tag på Whizzmobilen? Du får den av playboy x. Redigerad 8 juni, 2008 av Alexstance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Nej jag har den som jag alltid haft. Minns inte om Roman gav mig den redan nere i hamnen när jag kom till Liberty City eller nått. Var får man tag på Whizzmobilen? En bit in i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xXskaterboyXx65 Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Kameran i GTA IV är till att ta kort i uppdrag..TEX när man ska ta kort på den som man dödat eller ta MMS från andra...Men snygg fråga det är dumt att RG(Rockstar Games) inte lät oss spara bilderna i en MAPP SOM I SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Kameran i GTA IV är till att ta kort i uppdrag..TEX när man ska ta kort på den som man dödat eller ta MMS från andra...Men snygg fråga det är dumt att RG(Rockstar Games) inte lät oss spara bilderna i en MAPP SOM I SA Kan du sluta dra upp gamla trådar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts