Cyper Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Någon som vet om det går att lägga till musik så att man kan lyssna på den då man lirar GTA IV? Alltså att det blir som en radiostation, som till SA på fläskbox. User Tracks, eller vad den hette. Vill lägga till det bästa och det mesta från alla andra serier. PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Någon som vet om det går att lägga till musik så att man kan lyssna på den då man lirar GTA IV? Alltså att det blir som en radiostation, som till SA på fläskbox. User Tracks, eller vad den hette. Vill lägga till det bästa och det mesta från alla andra serier. PS3. Vad jag vet så går det inte, men kan man inte som i gläskbox slå igång musiken i konsollen innan man går in i spelet, så har man den åtmindstone igång? Fast är kanske lite tråkigt när man har den igång när man gör tex uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Ingame-XMB kommer till PS3 nån gång i sommar, då kommer man kunna slå på musik i alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Ingame-XMB kommer till PS3 nån gång i sommar, då kommer man kunna slå på musik i alla spel. 10e juni, läste jag på FZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 10e juni, läste jag på FZ. Nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Lyssna på Indiana Jones theme i Uncharted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Ah, kommer att lägga in alla gta-klassiker som exempelvis La Donna e mobile. Inget går upp mot bra opera i LC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts