MrNoNja Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 (redigerad) Jag ska nog köpa Saints Row också. Jag ska ju köpa Saints Row 2 och då är det nog bra om jag har spelat ettan, eller? Mja, story-mässigt så tror jag att det är en fördel. Då det är en fortsättning från ettan. Redigerad 10 juni, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Jag fick mitt Crackdown idag, det var ett väldigt öppet spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Jag ska nog köpa Saints Row också. Jag ska ju köpa Saints Row 2 och då är det nog bra om jag har spelat ettan, eller? Förhoppningsvis inte, eftersom jag funderar på SR2. Men jag har varken ekonomi eller ork att fixa 1an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Jag fattar inte varför dom ska släppa Saints Row 2 på PC och PS3, när dom inte släppt ettan på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Jag fattar inte varför dom ska släppa Saints Row 2 på PC och PS3, när dom inte släppt ettan på dom. Det skulle vara konsolexlusivt i början, till båda konsolerna men inte Pc. Arbetet på Ps3 började när 360-versionen redan var klar så de orkade inte göra den utan satsar allt krut på 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Det skulle vara konsolexlusivt i början, till båda konsolerna men inte Pc. Arbetet på Ps3 började när 360-versionen redan var klar så de orkade inte göra den utan satsar allt krut på 2:an. Jag tycker dom ska släppa ettan på PC och PS3 men det är ju omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Vad har vi PS3 ägare för nöje av att spela 2:an om vi inte kört 1:an? Alla har inte både 360 och PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Vad har vi PS3 ägare för nöje av att spela 2:an om vi inte kört 1:an? Alla har inte både 360 och PS3 Det var exakt så jag tänkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Det kanske inte är en fortsättning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Det kanske inte är en fortsättning? Det är en fortsättning. Hur pass mycket 2:an tar storyn ifrån ettan, vet jag dock inte. Men det är samma huvudkaraktär, har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Det är en fortsättning. Hur pass mycket 2:an tar storyn ifrån ettan, vet jag dock inte. Men det är samma huvudkaraktär, har jag hört. Man gör ju sin egen karaktär i Saints Row? I tvåan kommer man ju tillochmed kunna spela som tjej? Skulle vara konstigt om man var en kille i ettan och sen en tjej i tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 (redigerad) Man gör ju sin egen karaktär i Saints Row? I tvåan kommer man ju tillochmed kunna spela som tjej? Skulle vara konstigt om man var en kille i ettan och sen en tjej i tvåan. Jag är inte manschauvinistisk på något sätt, men att spela som en tjej i ett spel har aldrig varit min grej. Jag är ju kille så jag antar att det är därför det känns bättre att köra som kille. Fan, tänk om man springer omkring i Saints Row 2 och helt plötsligt stannar karaktären upp och skriker "Aj mensverk!" Skulle inte känna igen mig direkt ju Redigerad 14 juni, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Jag är inte manschauvinistisk på något sätt, men att spela som en tjej i ett spel har aldrig varit min grej. Jag är ju kille så jag antar att det är därför det känns bättre att köra som kille. Fan, tänk om man springer omkring i Saints Row 2 och helt plötsligt stannar karaktären upp och skriker "Aj mensverk!" Skulle inte känna igen mig direkt ju Fick mig att skratta till lite. Typisk min konstiga natthumor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Jag är inte manschauvinistisk på något sätt, men att spela som en tjej i ett spel har aldrig varit min grej. Jag är ju kille så jag antar att det är därför det känns bättre att köra som kille. Fan, tänk om man springer omkring i Saints Row 2 och helt plötsligt stannar karaktären upp och skriker "Aj mensverk!" Skulle inte känna igen mig direkt ju goes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ett av de få tillfällen då jag faktiskt lyckades få 2% av GTAsajten av småle. (Jag är mycket stolt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Ett av de få tillfällen då jag faktiskt lyckades få 2% av GTAsajten av småle. (Jag är mycket stolt ) Att faktiskt kommentera sitt egna skämt eller någon som kommenterade det gör allt det eventuellt roliga skittråkigt. Redigerad 17 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ett av de få tillfällen då jag faktiskt lyckades få 2% av GTAsajten av småle. (Jag är mycket stolt ) --- För att jag ens ska låtsas vara intresserad i SR2 måste dom lägga ned mer tid på att fixa frameraten. Den var beyond horrible i första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Jag komenterade inte själv skämtet, bara att jag för en gångs skulle fick någon att le Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Jag komenterade inte själv skämtet, bara att jag för en gångs skulle fick någon att le Inte le, skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Hejsan, jag ska köpa ett spel till min 360. Valet står mellan Saints Row och Crackdown, vilket är bäst? Helt klart Saints Row!! Saints Row 1 slår ut GTA San Andreas med hästlängder. Jag kan knappt bärga mig tills Saints Row 2 kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts