SimonJ Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Hejsan, jag ska köpa ett spel till min 360. Valet står mellan Saints Row och Crackdown, vilket är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Beror nog helt på vilken smak man har . Vill du ha en Superhero GTA klon så kör Crackdown. Vill du ha en helt vanlig GTA klon så köp SR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Beror nog helt på vilken smak man har . Vill du ha en Superhero GTA klon så kör Crackdown. Vill du ha en helt vanlig GTA klon så köp SR Vilket är det bäst free roaming på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Vilket är det bäst free roaming på? Jag har inte båda, bara Crackdown. I Crackdown kan du hoppa runt på byggnader och klättra i höghus och sådant... thats it. I Saints Row can man nog göra mer saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 I Crackdown kan du hoppa runt på byggnader och klättra i höghus och sådant... thats it. Låter inte så kul, tröttnar man fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Låter inte så kul, tröttnar man fort? Spelet får längre livs tid med Xbox Live och dom två addon paketen man kan ladda ner... Själv har jag Crackdown, tycker det är grymt kul, möjligheterna är stora. Men SR kan man ju få mer känsla för GTA-rippoff. Sen finns det kanske mer att göra i SR också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Jag tycker att du borde välja Saints Row. Har spelat det en hel del och gillar det mycket. Finns en hel del att göra förutom storyn. Det finns ett stort utbud av kläder och du kan pimpa bilar om du känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Crackdown har ett par RPG-Inslag. T.ex att man kan bli starkare och då kunna lyfta större saker som lastbilar och kasta iväg på ett gäng fiender. Saints Row är mer GTA-Klon-Standard. Jag skulle valt Crackdown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Jag har beställt Crackdown nu, jag köper Saints Row senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Varför kan inte Crackdown komma till PS3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Varför kan inte Crackdown komma till PS3 ? För att PS3 suger?? ontopic : Har bara saints row, det är ganska roligt. Såg nu att du redan bestämt dig :E Redigerad 8 juni, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 För att PS3 suger?? ontopic : Har bara saints row, det är ganska roligt. Såg nu att du redan bestämt dig :E Här har vi visst en äkta fanboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Här har vi visst en äkta fanboy. lol wörd. Det roliga är att nästan alla dem som säger att PS3 suger, inte ger någon förklaring till varför, PS3 suger. I mina ögon så är PS3an min favorit bland nextgen konsolerna, och bättre blir den med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 lol wörd. Det roliga är att nästan alla dem som säger att PS3 suger, inte ger någon förklaring till varför, PS3 suger. I mina ögon så är PS3an min favorit bland nextgen konsolerna, och bättre blir den med tiden. Precis, tänkte skriva samma sak. Jag föredrar också PS3 före 360:n, palla RRoD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Precis, tänkte skriva samma sak. Jag föredrar också PS3 före 360:n, palla RRoD. Det är lätt o undvika RRoD.. Lägg konsolen i stort utrymme. Inte något varmt ställe ( helst luftigt ) Slå inte konsolen om du bli arg. Kör inte 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Det är lätt o undvika RRoD.. Lägg konsolen i stort utrymme. Inte något varmt ställe ( helst luftigt ) Slå inte konsolen om du bli arg. Kör inte 24/7 Om man har dåligt temperament och vill spela 24/7 då? Antar att PS3 är för riktiga gamers. Förresten så borde vi sluta skriva massa OffTopic. Redigerad 9 juni, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Det är lätt o undvika RRoD.. Lägg konsolen i stort utrymme. Inte något varmt ställe ( helst luftigt ) Slå inte konsolen om du bli arg. Kör inte 24/7 Det är inte konsolen som ska ha krav på oss . Snarare tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Jag skulle valt saintr row Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Jag hade också svårt att välja mellan de två spelen, så jag köpte båda. Måste säga att jag personligen gillar Crackdown mera än Saints Row. Saints Row känns så kopierat från GTA, så man tappar liksom känslan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag ska nog köpa Saints Row också. Jag ska ju köpa Saints Row 2 och då är det nog bra om jag har spelat ettan, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts