mR.unicoRn^ Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Det ska bli intressant att se om Holland "låter" Rumänien vinna ikväll för att på så sätt eliminera Frankrike och Italien ur finalerna. For the lulz liksom. Ur finalerna? Du menar väl att det var dom som möttes i VMfinalen? För Holland kan inte möta frankrike eller italien i EM final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Ur finalerna? Du menar väl att det var dom som möttes i VMfinalen? För Holland kan inte möta frankrike eller italien i EM final. Ur eventuella kvarts- och semifinaler; så att dom inte går vidare till nästa omgång d.v.s... Edit: Redigerad 17 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Ur finalerna? Du menar väl att det var dom som möttes i VMfinalen? För Holland kan inte möta frankrike eller italien i EM final. Det är jag mycket medveten om. Med "finalerna" avsåg jag alla finaler, även kvarts- och semifinalerna. @E: Redigerad 17 juni, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Turkiets match var ju helt sanslös. Men jag tippar på att Holland kommer ta hem detta EM med glans De har oerhört bra spelare. Vad tycker ni förresten om Zlatan nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Turkiets match var ju helt sanslös. Men jag tippar på att Holland kommer ta hem detta EM med glans De har oerhört bra spelare. Vad tycker ni förresten om Zlatan nu? Zlatan har visat varför han klassas som en av världens bästa anfallare/spelare. Och det när han är halvskadad. Han har gjort ett fullkomligt fantastiskt mål mot Grekland och en elegant insats mot Spanien. Han vände bort en av världens bästa (om inte den bäste) ytterbackar bara sådär och satte in den i målet. Hans spel lyfter hela Sverige, som vi såg i båda matcherna och är den viktigaste spelaren i vårat lag. Han är helt enkelt otroligt bra, trots knät. Och jag är ypperligt säker på att om han skulle vart helt frisk så skulle han varit ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Spanien kommer lätt vinna över Grekland. Jag vet dock inte hur det blir mellan Sverige och Ryssland. Enligt statestiken så ligger Sverige bättre till men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Bäst att Sverige spelar bättre än mot Spanien förra veckan. Är lite orolig. Finns det någon sida på Internet där man kan kolla hur många poäng vare lag har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Bäst att Sverige spelar bättre än mot Spanien förra veckan. Är lite orolig. Finns det någon sida på Internet där man kan kolla hur många poäng vare lag har? Spelar vi som vi gjorde i första halvlek mot Spanien så kommer vi lätt vinna mot Ryssland ikväll. http://www.em-2008.se/em-kval-2008-resulta...m-2008-grupp-d/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Nu står det 2-0 till Ryssland, orkar inte se mera nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Sverige vinner hela skiten. Tro mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Lekstuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Då var det ingen mer frileech på Swebits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Lekstuga. Som fan, så uselt spelat så det är inte sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) L2P Åhå, Henke fortsätter spela landskamper om förbundskaptenen vill ha honom. Redigerad 18 juni, 2008 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Nya friska tag, pojkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Nya friska tag, pojkar. håll tjeften, noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 håll tjeften, noob. Har du dysslekcsi eler? Det stavas Holl tjäfften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Nu sparkar vi den fittiga gråstenen till tränare. Bedrövligt fanskap. Bort med skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Nu sparkar vi den fittiga gråstenen till tränare. Bedrövligt fanskap. Bort med skiten! Håller med, fast med lita mildare ord. SvFF måste våga nu. Jag tycker han gjorde helt fel att peta Seb framför Elmander som dock sprungit ihjäl sig och verkligen kämpat. Men Larsson skulle passat så mycket bättre. Mycket pga att han faktiskt ÄR en mittfältare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts