Jump to content

Vilka vinner EM 2008...

kicken
 Share

Vilka vinner EM 2008?  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 157
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ur finalerna? Du menar väl att det var dom som möttes i VMfinalen? För Holland kan inte möta frankrike eller italien i EM final.

Ur eventuella kvarts- och semifinaler; så att dom inte går vidare till nästa omgång d.v.s...

Edit: >_<

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ur finalerna? Du menar väl att det var dom som möttes i VMfinalen? För Holland kan inte möta frankrike eller italien i EM final.

Det är jag mycket medveten om. Med "finalerna" avsåg jag alla finaler, även kvarts- och semifinalerna.

@E: ranting2_994648_0.gif

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Turkiets match var ju helt sanslös. Men jag tippar på att Holland kommer ta hem detta EM med glans :whistling: De har oerhört bra spelare. Vad tycker ni förresten om Zlatan nu?

Zlatan har visat varför han klassas som en av världens bästa anfallare/spelare. Och det när han är halvskadad. Han har gjort ett fullkomligt fantastiskt mål mot Grekland och en elegant insats mot Spanien. Han vände bort en av världens bästa (om inte den bäste) ytterbackar bara sådär och satte in den i målet. Hans spel lyfter hela Sverige, som vi såg i båda matcherna och är den viktigaste spelaren i vårat lag. Han är helt enkelt otroligt bra, trots knät. Och jag är ypperligt säker på att om han skulle vart helt frisk så skulle han varit ännu bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu sparkar vi den fittiga gråstenen till tränare. Bedrövligt fanskap. Bort med skiten!

Håller med, fast med lita mildare ord. SvFF måste våga nu. Jag tycker han gjorde helt fel att peta Seb framför Elmander som dock sprungit ihjäl sig och verkligen kämpat. Men Larsson skulle passat så mycket bättre. Mycket pga att han faktiskt ÄR en mittfältare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor