RussianVodka Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Här observerar vi Fotboll, ta det inte negativt eller nå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Här observerar vi Fotboll, ta det inte negativt eller nå. Jag syftade på att han har något att komma med i dem flesta av trådarna på forumet vilket inte sär något negativt men du har rätt, här observerar vi fotboll.. ESPAÑA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 SÅ JÄVLA HÄRLIGT! SÅ JÄVLA HÄRLIGT! SÅ JÄVLA HÄRLIGT! SÅ JÄVLA HÄRLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag är skitglad för Zlatan. Jag gillar honom inte i vanliga fall, men att våran bäste spelars måltorka släpper i första matchen är väl ingenting negativt. SVERIGEEEEEEE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Ojojoj! Vilket jubel, vilken grupphög, vilket mål! Zlatan är förjävligt underbar. Han stänkte in den där bollen nästan rakt i krysset. Och vilken glädje det blev. Sverige spelade sådär om jag ska vara ärlig. Grekland var rejält bra defensivt och jag blev nästan arg när de bara rullade bollen i backlinjen 1-2 minuter och publiken stog upp och buade. Efter första halvlek så var jag skeptisk, men när Henke passar den till en Zlatan som har en fri skottväg så visste jag att den skulle sättas. Och att det är första målet han gör i landslagströjan efter 2,5 år är ju bara en batalj det. Nej, helt suveränt! Synd att Chippen blev skadad btw. Han spelade verkligen bra och han behövs i åtminstone vissa matcher trots att jag vill se Seb spela. Men nu kommer det troligtvis ske på hans bekostnad, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Sverige! Sverige! @emo: Fotbolls-EM är väl alla mer eller mindre intresserade av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jao.. Jag är lite pessimistisk när det kommer till det kommer till fotboll och Sverige. Men idag såg det bra ut även fast jag inte såg alla 90+ minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 (redigerad) Bästa alternativet. Gillar han inte heller men det sägs ju att han har varit i bra form och han passar nog bäst in nu när Sverige troligtvis spelar någon form av 4-2-3-1. Alltså kommer nog Svensson också ha en defensiv roll. --- @kickish Holland spelade iofs riktigt bra men Italien var riktigt dåliga. Får se om Holland kan spela bra mot lag med starkare försvar och om försvaret presterar lika bra i fortsättningen. Må så vara, men tycker efter vad man såg idag fortfarande att han inte platsar i truppen, och absolut inte i startelvan. Edit: Tycker också att Henrik Larsson slarvade lite väl mycket med passningar idag, så skulle vara kul att se Elmander eller Rosenberg i startelvan mot Spanien (även om det förmodligen inte kommer att hända). Edit2: Försvaret får också ta och skärpa sig, Grekland fick lite väl många gratischanser som dom, som tur var, inte lyckades göra något utav. Redigerad 10 juni, 2008 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 @emo: Fotbolls-EM är väl alla mer eller mindre intresserade av? Nej, men dem flesta av oss iaf , försök att få en amerikan att kolla en hel match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) Nej, men dem flesta av oss iaf , försök att få en amerikan att kolla en hel match Men det är ju exakt som den där grabben skrev igår i Sportbladet, eller om det var Sportexpressen, att en amerikan skulle aldrig palla att följa en hel fotbollsmatch som skulle sluta 0-0. Ingen "action". Redigerad 11 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Må så vara, men tycker efter vad man såg idag fortfarande att han inte platsar i truppen, och absolut inte i startelvan. Edit: Tycker också att Henrik Larsson slarvade lite väl mycket med passningar idag, så skulle vara kul att se Elmander eller Rosenberg i startelvan mot Spanien (även om det förmodligen inte kommer att hända). Edit2: Försvaret får också ta och skärpa sig, Grekland fick lite väl många gratischanser som dom, som tur var, inte lyckades göra något utav. Sant. Larsson var lite halvt sådär. Han hade flera (2-3) väldigt bra lägen där han kunde skottat, men valde istället ett sämre alternativ. Men som tur så finns han där och hans smarthet är enorm och tack vara det kunde vi både göra 1-0 och 2-0. Nu väntar Spanien. Jag gissar på 2 eller 3-0 till Spanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Jag hoppas så innerligt att Holland tar hem allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Sveriges startelva inför Spanien presenterad Andreas Isaksson – Fredrik Stoor, Olof Mellberg, Petter Hansson, Mikael Nilsson – Johan Elmander, Anders Svensson, Daniel Andersson, Fredrik Ljungberg – Zlatan Ibrahimovic, Henrik Larsson Intressant med Elmander in som högermittfältare, hans djupledslöpningar kan helt klart komma att bli nyttiga. Hoppas att både Kim och Seb får göra inhopp i matchen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Sveriges startelva inför Spanien presenterad Andreas Isaksson – Fredrik Stoor, Olof Mellberg, Petter Hansson, Mikael Nilsson – Johan Elmander, Anders Svensson, Daniel Andersson, Fredrik Ljungberg – Zlatan Ibrahimovic, Henrik Larsson Intressant med Elmander in som högermittfältare, hans djupledslöpningar kan helt klart komma att bli nyttiga. Hoppas att både Kim och Seb får göra inhopp i matchen också. Varför vill du ha in dom för? Jag vill inte se Källström alls under detta EM. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 ZLATAN! FY FAN VAD GOTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 DAAMMMN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Det är ju för fan inte sant. Hålla 1-1 i 92 av 93 minuter.. Jösses. Vi får väl tacka Zlatans knä för förlusten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Helvete, sista JÄVLA minuten? Vi får hoppas att det går bättre nästa match då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Fitt-Rosenberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Det finns ju fan inte ord. Och om det är EM (läs: Europa Mästerskapen ~ viktigt) så bör även Zlatan kunna bita i det skadesura äpplet och genomföra åtminstone halva andra halvlek. Allt skit om att han ska "spara sig till Ryssland-matchen" är bara kräk, hade vi kunnat hålla kvar Zlatan hade vi garanterat haft fler chanser i andra halvlek + att vi hade kunnat naglat oss fast i deras halva, då Zlatan är aningen bättre än Rosenberg på att lyckas hålla fast vid boll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts