mR.unicoRn^ Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Das Dritte Reich herrschen wird. Sieg Heil! Es ist zeit für rache. meine männer. Wir werden unser land machen das am größten ist von allen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Hmm... vilken match ska man egentligen titta på, Sveriges eller Turkiets? Redigerad 7 juni, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Hmm... vilken match ska man egentligen titta på, Sveriges eller Turkiets? Inga matcher spelas samtidigt, titta på alla du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Hmm... vilken match ska man egentligen titta på, Sveriges eller Turkiets? Inga matcher spelas samtidigt, titta på alla du Sverige och Turkiet spelar dessutom aldrig ens på samma dag under gruppspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Inga matcher spelas samtidigt, titta på alla du De 2 matcher i sista omgången i respektive grupp spelas på samma tid. Spanien-Grekland spelar på samma tid som Sverige-Ryssland Redigerad 7 juni, 2008 av mR.unicoRn^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Jag hade skapat en EM-drömelva på Aftonbladet och i anfallet ingick Miroslav Klose och Alexander Frei. Gissa vem som hann spela en knapp halvlek idag innan han blev skadad och borta resten utav EM? Frei. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Jag hade skapat en EM-drömelva på Aftonbladet och i anfallet ingick Miroslav Klose och Alexander Frei. Gissa vem som hann spela en knapp halvlek idag innan han blev skadad och borta resten utav EM? Frei. Vilka hemska scener det var när han gick av planen gråtandes. Usch, tyckte verkligen synd om honom. Oj så han grät! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Vilka hemska scener det var när han gick av planen gråtandes. Usch, tyckte verkligen synd om honom. Oj så han grät! Jag varvade gråt md att slita hårtestar jag också. Redigerad 7 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 (redigerad) Var kan man köpa en klappkeps eller var det heter? En sådan så när man drar snörena så klappar händerna på kepsen. Vet ej vad det heter. Redigerad 10 juni, 2008 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Så länge Italien inte vinner så är jag nöjd, efter gårdagens match så ser Holland ut att bli väldigt starka under turneringen. Kommer stå mellan Holland, Portugal och Spanien, sen hoppas ju såklart att Sverige tar sig en bra bit i EM också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag har tippat Holland som segrare sedan ett tag och igår blev jag mäkta överraskad. Jag visste att de hade en offensiv av yppersta världsklass, men det som överraskade mig positivit var defensiven som vissa stunder såg hur bra som helst ut. Vilka kontringar, vilka spelare och vilka mål! Holland har stor potential att kliva ur EM som segrare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Tråkigt att Daniel Andersson spelar från start idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 (redigerad) Tråkigt att Daniel Andersson spelar från start idag Bästa alternativet. Gillar han inte heller men det sägs ju att han har varit i bra form och han passar nog bäst in nu när Sverige troligtvis spelar någon form av 4-2-3-1. Alltså kommer nog Svensson också ha en defensiv roll. --- @kickish Holland spelade iofs riktigt bra men Italien var riktigt dåliga. Får se om Holland kan spela bra mot lag med starkare försvar och om försvaret presterar lika bra i fortsättningen. Redigerad 10 juni, 2008 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 (redigerad) EDIT: Fel. Redigerad 10 juni, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 (redigerad) 1. Tyskland 2. Holland 3. Italien Redigerad 10 juni, 2008 av RussianVodka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Daniel Andersson är så seg och träbent att man får träsmak i arslet bara av att se honom spela. Nog för att Lagerbäck tänker defensivt då han sätter in Andersson, men jag hade hellre sett Anders Svensson i en aningen defensivare roll om nu Linderoth inte ska vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Ajajaj, hur ska det gå med Ljungbergs revben? Fortsättning följer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Klockren pungspark på Zlatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Fan att inte Larsson vågade skjuta när han hade läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Klockren pungspark på Zlatan Finns det någon tråd med en topic du inte har någonting att framföra, känns lite som du gillar allt i hela världen och har en åsikt eller insyn på det... Du ska inte ta det negativt utan det är bara en liten observation från mitt håll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts