RavenE Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Jag ska införskaffa mig en extra hårddisk, är det nödvändigt att sätta i en fläkt till med tanke på värmen? Eller ger en hårddisk inte ifrån sig så mycket värme? Har ju haft lite problem med datorn förrut, och Ärrtvå trodde att det kunde vara fläkt/värmeproblem. Har inte kollat på det ännu, bör jag kolla det först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Nej det tycker jag låter onödigt. En hårddisk generar inte så mycket värme och blir heller inte gladare av extra kylning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Nej det tycker jag låter onödigt. En hårddisk generar inte så mycket värme och blir heller inte gladare av extra kylning. Men livslängden ökar lite Men som sagt, inget prestanda märkbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts