gta_johan Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Kommer ihåg när man satt på forumet och skrev om GTA:SA. alla ufon man sett ,leatherface,bigfoot goda tider! Tänkte att vi kunde skriva om allt mystiskt som händer runtom på ö:arna. Själv har jag inte sett nått än! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Dålig trådtitel + att jag inte tror att någon har sett något mystiskt endå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Jo tack, det var goda tider! Men det är nog så som Renard sa, att ingen sett något. Men jag läste på Gtaforums att nån sett en björn vi Bohan Säkert fejk, men what the hey, värt att kolla upp kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Denna tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Denna tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 "Efter att ha sovit i en fotölj säng i 12 2 timmar är man inte på humör för detta... bannad Låst..." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts