Visa Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Hade tömt plånboken på kontanter och lämnat in den till polisen och behållt mobilen och halsbandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 1, behållit pengarna i plånboken, resten hade lämnats tillbaka (c-cards, körkort osv) 2, lämnat tillbaka mobil och halsband, skulle kännas lite lågt att stjäla sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Jag hamnade faktiskt i en liknande situation idag ... hittade en plånbok med typ 500kr, bankkort och körkort. Skrev ju innan att jag skulle ta pengarna och sticka, så blev det inte ... Tänk på den stackars killen som är strandsatt utan kontanter, möjlighet till att få kontanter eller körkort lixom ... Undrar om polisen kommer göra något eller bara lägga den i något jävla arkiv nu ... Så trött på deras lathet ... En gånga var det en kille som jag såg stal min cykel, jag ringde snuten och dom frågade "Är du säker på att det är din cykel?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts