påskharen Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Klart man tar allt och säljer vidare Tyvärr är det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Jag hade lämnat allt till polisen och hoppats att alla ni som inte svarar så tappar era värdefullaste saker och att någon tar det. Skulle vara "svårt" för mig o tappa mina värdefullaste saker Då de värdefullaste sakerna ja har står i garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Jag tappade visserligen inte någon speciellt "fet" mobil idag, men en mobil tappade jag. Ska ni veta att jag blev glad och kände tacksamhet över att busschaffisen hittat den åt mig sen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Skulle vara "svårt" för mig o tappa mina värdefullaste saker Då de värdefullaste sakerna ja har står i garaget. Du menar LP-skivorna från DJ Adolf och dein kampfgang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Du menar LP-skivorna från DJ Adolf och dein kampfgang? näe, min kära bok "mein kampf" näe fan, men fattar du inte va ja menar så äru fan värd en kanna salt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 näe, min kära bok "mein kampf" näe fan, men fattar du inte va ja menar så äru fan värd en kanna salt. Ja, det är ju inte så lätt att tappa en moped ur fickan när man är ute och går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 näe, min kära bok "mein kampf" näe fan, men fattar du inte va ja menar så äru fan värd en kanna salt. Måste "patrioter" skriva som de beter sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Måste "patrioter" skriva som de beter sig? Patriotism e inte samma sak som nazism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Patriotism e inte samma sak som nazismÄGD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Patriotism e inte samma sak som nazism Jo, och nazism är samma sak som lathet. Du är en slapp fitta som varken har ork att tänka eller skriva ordentligt. I och för sig hade jag nog inte haft ork att lämna tillbaka din plånbok om jag hade hittat den, så jag ska väl hålla käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Jo, och nazism är samma sak som lathet. Du är en slapp fitta som varken har ork att tänka eller skriva ordentligt. I och för sig hade jag nog inte haft ork att lämna tillbaka din plånbok om jag hade hittat den, så jag ska väl hålla käften. Äre väll förfan inte din jävla getfitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Håller mig till mitt motto. Den som tar, han har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) lol, sry, inget. Redigerad 3 juni, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Jag skulle få dåligt samvete om jag inte lämnade in grejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Äre väll förfan inte din jävla getfitta. Vad är dina åsikter gällande antisemitism? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Vad är dina åsikter gällande antisemitism? Det ä' getfitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Röstade "Inget" och "Annat". Dålig poll förresten, konstiga svarsalternativ i båda frågorna. I alla fall, jag skulle ha lämnat in allt. Det skulle dessutom kännas helt fel för mig att använda stulna pengar eller en stulen mobiltelefon. Exakt samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Skulle tagit pengarna och lämnat in resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Helst skulle jag vilja behålla grejerna, men skulle förmodligen lämna in dem pga dåligt samvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Vote: Mobilen, plånboken och halsbandet! Vote: Använt pengarna, mobilen och sålt halsbandet. ...Men jag hade antagligen haft dåligt samvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts