Boomer Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Köpte Rock Band idag. Helt okay, men vekligen inte värt 2000kr. Som tur väl var, så betalade jag bara 1000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Köpte Rock Band idag. Helt okay, men vekligen inte värt 2000kr. Som tur väl var, så betalade jag bara 1000kr. vart hittade du det för 1000kr? det billigaste jag sett var 1499 kr och då kom inte spelet me.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Varför får 360-jävlarna Rock Band före oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Varför får 360-jävlarna Rock Band före oss? för vi me 360 e bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 för vi me 360 e bättre! Åh, herregud, nu börjar vi igen. På vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Sjöng och fick 99%på inside the fire med disturbed på Medium. Stolt Och 79 på Hard. Portal 98% Medium Portal 89%Hard Redigerad 25 juli, 2008 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 för vi me 360 e bättre! Bättre på att stava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) Varför får 360-jävlarna Rock Band före oss? Jag har läst runt lite om det. Det sägs att det har varit problem med att få fram tillräckligt med instrument och att dom då valt att försena PS3 versionen (finns fler Xbox 360-ägare). Det är även många som påstår att Microsoft har betalat för att få ha Rock Band som "timed exclusive" i Europa. Detta tycker jag inte verkar vara helt osannolikt. Microsoft har ju redan betalat EA för att Rock Band 2 ska vara Xbox 360-exklusivt under den första tiden. Vad jag vet så har EA själva inte gått ut med varför PS3 versionen blev försenad. för vi me 360 e bättre! Fläktpojke. Redigerad 26 juli, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) Microsoft har ju redan betalat EA för att Rock Band 2 ska vara Xbox 360-exklusivt under den första tiden. Fan att dom ska slänga med sina jävla pengar hit och dit. Och fy fan för EA som går med på skiten... varför kan dom inte bara låta alla få spelet samtidigt? Bojkottar Rock Band och håller mig till Guitar Hero istället. Redigerad 26 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Bojkottar Rock Band och håller mig till Guitar Hero istället. Tror jag gör samma sak. Hade tänkt skaffa Rock Band förr, men har börjat tvivla nu. Känns som att det mesta går åt helvete när EA står vid rodret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Bättre på att stava? vaför I rest my case. ------------ EA antar antagligen erbjudandet eftersom att det kan handla om ganska stora mängder pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 I rest my case. Får jag bara fråga när jag skrev det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Får jag bara fråga när jag skrev det där? Fan att dom ska slänga med sina jävla pengar hit och dit. Och fy fan för EA som går med på skiten... vaför kan dom inte bara låta alla få spelet samtidigt? Bojkottar Rock Band och håller mig till Guitar Hero istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Får jag bara fråga när jag skrev det där? Två post över min post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Två post över min post. Jaha, nu fattar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 finns det nåt ställe som man kan köpa bara rock band mikrofonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 finns det nåt ställe som man kan köpa bara rock band mikrofonen? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=208997 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Bbbbbbump! Jag köpte mitt Rockband igår! Trodde inte det skulle finnas till PS2, är helt överlycklig! Är skitkul verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 (redigerad) Testade första gången på riktigt, sjukligt kul när man är fyra stycken med trummor, bas, gitarr och sång. Men tyckte nästan det var lite för lätt, klarade varenda låt vi testade på Expert som gitarrist. Roligast var Hysteria med Muse. edit:på riktigt i fredags.. Redigerad 5 oktober, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 (redigerad) Jag drar upp den här då jag inte vet om det finns en "Rock Band 2" tråd. Jag är hos min syster och tänkte passa på att köpa Rock Band 2 (bara skivan), för jag och hennes pojkvän brukar spela Duell med gitarr på 1an. För att båda ska få spela alltså. Så jag undrar om det finns något utvecklat system för att två ska kunna spela gitarr i RB2, att man inte behöver tävla mot varandra eller liknande. Läste även lite att folk haft problem med att använda två RB1 gitarrer med RB2, stämmer det? Går det att åtgärda utan att behöva köpa något extra? Väldigt tacksam för snabba svar! Tänkte nämligen gå strax å köpa. Redigerad 30 augusti, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts